Baby Jogger

PrøverLykkenUwU

Flørter med forumet
Marsmagi 2025
Noen som har erfaring med baby jogget vognene? Ser at de er litt rimeligere enn andre vogner, og lurer på om det gjenspeiles i kvaliteten og brukervennligheten sammenlignet med andre, eller om det er en god vogn.
 
Har brukt den til begge barna mine og vært veldig fornøyd. Lett å trille og babyen trives godt i bagen og i sportsdelen. Eneste eg har savnet er at sportsdelen ikke kan snus, slik at jeg kan se på babyen når eg triller.
 
Har brukt den til begge barna mine og vært veldig fornøyd. Lett å trille og babyen trives godt i bagen og i sportsdelen. Eneste eg har savnet er at sportsdelen ikke kan snus, slik at jeg kan se på babyen når eg triller.
Ah, takk for svar! ❤️ kanskje vi går for den, får gå og teste litt forskjellige men har ikke lyst å svi av altfor mye på vogn (tror jeg, hehe)!
 
Elsker den!
Har Babyjogger city elite, og det er desidert den beste vogna jeg har noen gang eid.
Bruker den fra barnet er ca 1-1,5 (pga sportsdelen ikke kan snus), men har skaffet bag slik at jeg kan bruke den i starten også denne gangen. En drøm å trille, romslig kalesje, enkel å slå opp og igjen. Tidenes beste kjøp!
 
Elsker den!
Har Babyjogger city elite, og det er desidert den beste vogna jeg har noen gang eid.
Bruker den fra barnet er ca 1-1,5 (pga sportsdelen ikke kan snus), men har skaffet bag slik at jeg kan bruke den i starten også denne gangen. En drøm å trille, romslig kalesje, enkel å slå opp og igjen. Tidenes beste kjøp!
Åh tusen takk! Hvordan er den på ulikt underlag syns du + vinterføre? Og mtp plass i bilen? Bor i byen så blir nok mye asfalt, men vil muligens bli på litt grus innimellom.
 
Den er veldig god å trille, ekstremt lett å håndtere på trange plasser. Passer de fleste terreng, lett å pakke og tar liten plass i bilen. Det er det at den ikke kan snus (men om ungen ikke vet annet, så går det jo fint nok), også er den ganske høy med babybaggen. Med tre hjul er den da litt mer utsatt for å kunne velte.
 
Den er veldig god å trille, ekstremt lett å håndtere på trange plasser. Passer de fleste terreng, lett å pakke og tar liten plass i bilen. Det er det at den ikke kan snus (men om ungen ikke vet annet, så går det jo fint nok), også er den ganske høy med babybaggen. Med tre hjul er den da litt mer utsatt for å kunne velte.
Takk! ❤️ og takk for at du gjør meg oppmerksom på det med veltingen også, var ikke klar over det!
 
Åh tusen takk! Hvordan er den på ulikt underlag syns du + vinterføre? Og mtp plass i bilen? Bor i byen så blir nok mye asfalt, men vil muligens bli på litt grus innimellom.
En drøm på alle underlag synes jeg! Kommer seg lett frem i snø hvis du låser forhjulet så det ikke kan svinge, store hjul på den :)
 
Ang velting, er den den mest stabile på markedet da den er så bred over bakhjula (kommer fremdeles gjennom dører), og her har ungene klatra inn og ut selv, aldri opplevd at den velter eller er på kanten til å vippe :) Så den er veldig stabil i mine øyne og erfaringer!
 
Ang Baby jogger city elite: Min måtte jeg parkere på vinteren, kom ikke fram noen steder (lav stang bak hjalp heller inne) og veltefare, men godt å høre de har blitt bedre mtp kalesjen. Den vi hadde gjorde at mini fikk lys rett i øynene i liggestilling. Kinkig å få igjenneom flere døråpninger og ikke en vogn man vil ha med på shopping pga bredden og dårlig vognkurv under. Personlig kjøper jeg den nok aldri igjen, ble solgt raskt! De ønkser heller ikke denne typen vogn som sovevogn i bhg pga veltefare, og bør i såfall stå med styret inntil veggen. Men vet også at veldig mange elsker vognen, så det er nok litt smak og behag! Dessverre er det mange som ikke har tilbehør lett tilgjengelig, så skulle noe skje med vogna er det ikke lett å få tak i nye deler. Slet veldig da forhjulene på baby jogger city select'n ble ødelagt.. den er gull!
Baby jogger city premier har vært en absolutt favoritt, spesielt dersom man kjøper bugaboo kalesje, spiler og fester, da får man en ekstra god kalesje (originalen et også god). Vognen holdt lenge mtp lengde og var en favoritt som sovevogn i bhg!
 
Back
Topp