Baby jogger

Barbamamma30.04.17

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med vogn fra baby jogger? Liker at babyen kan sitte begge veier, den var god å trille, enkel å legge sammen, og var kjekk i størrelsen . Noen som har erfart den med bruk, vinterføre, grusvei, slitestyrke osv?

Barbamamma

Jeg har kjøpt en og syns den er genial :)
Jeg har alltid vært veldig fan av tfk men denne her er hakket bedre syns jeg :)

Jeg likte også denne bedre enn TFK. Det jeg har sett av " kritikk" går på at selene er vanskelig å feste i vognposen, at oppbevaringen under er vanskelig å nå med sportsdelen på, at bremsen er bedre på TFK , at TFK er bedre polstret.
At vogna lager ulyder på ulendt terreng. Noen som har erfaringer på dette?

Hvordan er støtdemping på denne vogna? Er den grei å få opp og ned av kanter / på bussen osv?

Barbamamma

Eneste jeg vet er at vogner med tre hjul lett kan falle når barnet blir større!! Jobber i barnehage og har sett vognene falle med barnet oppi, når banet blir større og beveger seg mer....har hørt flere som også sier det samme, så her blir det vogn med fire hjul!!!

Jeg har skrevet feil ser jeg.... Det var baby jogger city verso gt jeg har sett på. Den har 4 hjul, de to fremste står litt tettere sammen. Noen som har erfaring med den... Jeg pleier å kalle hu i magen for tullemor, men det er visst jeg som er det......

Barbamamma

Back
Topp