Baby jogger vue/ Njoy bubble stroller

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hei.

Er det noen her inne som har eller kjenner noen som har en av disse to trillene og kan fortelle meg om dere er fornøyde eller ikke med dem.

Lurer på å kjøpe en av dem pga at de er vedbare.

Takk

Jeg har babyjogger vue. Er fornøyd, god å trille for en trille, veldig god kalesje. Mini sitter ennå vendt mot meg, hun er 13 mnd.

Jeg har babyjogger vue. Er fornøyd, god å trille for en trille, veldig god kalesje. Mini sitter ennå vendt mot meg, hun er 13 mnd.

Er kalesjen like stor som den på city mini/elite? Og får man helt flat liggestilling?

Jeg har Njoy, og den er knall!
Enkel å vende, kan legges helt ned, og den er god å legge sammen/ta opp.
Sønnen vår elsker å sitte i den (han er kresen på vogner/triller), og sover godt i den. :)
Den er god å manøvrere, og tar liten plass til å være så romslig.
Den har også et lite nett under, og den delen barnet ikke sitter i, kan også brukes til oppbevaring. :)

Har ikke peiling på hvordan kalesjen er på city og elite dessverre, ingen erfaring med de. Ikke helt flat liggestilling men nesten. Hadde datteren min med til Sicilia da hun var 5 mnd og hun sov veldig godt i den.

Har ikke peiling på hvordan kalesjen er på city og elite dessverre, ingen erfaring med de. Ikke helt flat liggestilling men nesten. Hadde datteren min med til Sicilia da hun var 5 mnd og hun sov veldig godt i den.

Det jeg mente var om det går an å trekke den helt ned, men ser at det kun er mulig på vue lite. Her er det snakk om byferie en uke så regner med det er både brostein og en god del km som skal tilbakelegges. Er den god å trille over lang tid eller ville du helst bare å brukt den til kortere turer på kjøpesenter/syden etc?

Back
Topp