Baby jogger med bag

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Jeg har en baby jogger city mini gt.
Noen som erfaring med denne, med bag?
Jeg har vurdert å kjøpe en ny TFK vogn, men siden jeg har baby jogger, så lurer jeg rett og slett på om jeg heller skal kjøpe en bag til denne.

Noen anbefalinger?

Har vært å se på den city mini i dag helt perfekt til bilen min men æ syns bag e ganske liten... Lurer om det er god plass i den i vinteren med baby i sånn vinter pose plus alt mulig ull greie baby skal ha på seg....

22 aug 2014

Æ e litt fan av TFK vogne æ, så hadd muligens satsa på d :)

Vanskelig å bestem sæ for vogn i vognjungelen :)

Æ e litt fan av TFK vogne æ, så hadd muligens satsa på d :)

Det er jeg også. Jeg har en TFK til mini, men den bruker han i bh. Så da blir det å enten kjøpe bag til baby jogger, eller kjøpe TFK vogn som jeg allerede har bag til :D

Baby-jogger kom med ny bag nå, bittelitt større, og noe annet forbedret :) Ikke sikker på om den går på mini, men antar det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva med å bruke babyjogger i bhg? Hvor gammel er største? Jeg har kjøpt bag til babyjogger, holder på å vaske nå faktisk. Syns det lukta innmari parfyme/nylukt og lurer på om jeg må sette den ut noen dager :/ er ellers fornøyd, syns ikke bagen virker mindre enn tfk sin bag ihvertfall. Madrassen i bagen er like stor som madrassen i Simo kombi, men veggene går rett opp i stedet for litt ut og opp, derfor er den smalere. Dette har jeg sjekke selv.

Jeg har også adapter til maxi cosi bilstol til den vogna til salgs om du er interessert ;)

Hva med å bruke babyjogger i bhg? Hvor gammel er største? Jeg har kjøpt bag til babyjogger, holder på å vaske nå faktisk. Syns det lukta innmari parfyme/nylukt og lurer på om jeg må sette den ut noen dager :/ er ellers fornøyd, syns ikke bagen virker mindre enn tfk sin bag ihvertfall. Madrassen i bagen er like stor som madrassen i Simo kombi, men veggene går rett opp i stedet for litt ut og opp, derfor er den smalere. Dette har jeg sjekke selv.

Jeg har også adapter til maxi cosi bilstol til den vogna til salgs om du er interessert ;)

Har tenkt på å bruke babyjogger i bh. Men syns ikke den er så god som ligge vogn. TFK er så stor og god. Mini er jo 2 år nå. Vi var å så på baggen i går, det er 3 forskjellige, men butikkene har bare to inne. Syns den nyeste er fin, men syns det var litt vanskelig å ta ned skyggen. Den andre syns jeg var litt liten. Trur kanskje det blir en ny TFK vogn, kjøper den i Polen, da koster den kun 3000,-

Bestiller du fra polsk nettside da, eller skal du dit? Kunne tenkt meg link om det var over nettet ;)

Bestiller du fra polsk nettside da, eller skal du dit? Kunne tenkt meg link om det var over nettet ;)

Faren min bor for tiden i polen så han tar den med hjem.
Men tenkte å kjøpe fra denne nettsiden: http://www.bobowozki.com.pl/index.php?cPath=31_365 Trur de sender til norge. Jeg bare googler på polske nettisder, evt. Ebay.pl, så får jeg alltid noen polske nettsider nederst. Skal også bestille bæresele fra polen, den bestiller jeg her: http://www.pinkorblue.pl/W-podrozy/Nosidelka/MANDUCA-Nosidelko-NewStyle-turkusowy-1.html. Så har du denne nettisden : http://dino.sklep.pl/nowy/

I chrome, kan du oversette til norsk :D

Back
Topp