Baby Jogger Deluxe pram

TwinBaBe

Glad i forumet
Noen som vet maxvekt på babyen oppi denne?
Lille har vokst ut av emmaljunga city cross, men vi er så heldig å ha en baby jogger city elite hvor vi fikk tak i bag til, men ble så usikker på om h*n er for tung?
Baby er rundt 7 kg og er bare 5måneder..
Syns den vipper litt når baby ligger oppi? Og heller lett nedover med hodet om baby beveger seg den retningen.

9 kg. Syns også den er litt vippete, og fort heller "feil vei". Det er en av grunnene til at jeg ikke er så begeistra for babyjogger til barn under 1-1,5. :p

9 kg. Syns også den er litt vippete, og fort heller "feil vei". Det er en av grunnene til at jeg ikke er så begeistra for babyjogger til barn under 1-1,5. :p
Takk for svar! :)

Men har du noen gode tips til vogn? :D
Emmaljunga blir for liten, og tung..
Vi har vogna mye med i båt, og på hytta. Vi er 7stk totalt i bilen, så må helst bygge lite..

Last edited:
Takk for svar! :)

Men har du noen gode tips til vogn? :D

Ikke annet enn at man må prøve seg frem for å finne ut hva man liker, for det er så forskjellig. Syns du city cross er god og trille men vil ha større bag, så mener jeg edge duo sin passer på samme understell, og den er stor. :) Ellers funker jo babyjogger da, jeg tror jeg er i mindretall mtp å ikke like den så godt.

Vi har kombinasjonen emmaljunga mondial og babyjogger, så har vogn til ulike anledninger. :)

Jeg kjøpte Bugaboo isteden for babyjogger. Hatet den bagdelen. Liten, rar og elendig solskjerming.

Skal du tilbake til den andre vogna når du er ferdig med bag? Jeg ville ikke hatt city elite som eneste vogn til en så liten unge, men det er meg og mine barns behov, kan være du ser annerledes på det. Ville tatt det med i betraktning i alle fall for hvilken vogn du velger :)

Jeg kjøpte Bugaboo isteden for babyjogger. Hatet den bagdelen. Liten, rar og elendig solskjerming.

Skal du tilbake til den andre vogna når du er ferdig med bag? Jeg ville ikke hatt city elite som eneste vogn til en så liten unge, men det er meg og mine barns behov, kan være du ser annerledes på det. Ville tatt det med i betraktning i alle fall for hvilken vogn du velger :)

Tusen takk for svar!

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre...
Sett litt på bugaboo også, men prisene er jo stive på gamle, brukte vogner!!
Spesielt buffalo som jeg har lagt godt merke til. Mannen kommer til å klikke om jeg kommer hjem med en haug vogner. Haha.

Men ser at eliten blir for vuggete, og sportsdelen et alt for stor å bytte til..

Tusen takk for svar!

Spesielt buffalo som jeg har lagt godt merke til. Mannen kommer til å klikke om jeg kommer hjem med en haug vogner. Haha.

Men ser at eliten blir for vuggete, og sportsdelen et alt for stor å bytte til..

Er også enig i at vendbar sittedel er det beste for små babyer. Har du sett på emmaljunga. Bruker å være mange brukt på Finn til en grei pris?
Jeg liker også Stokke sine vogner, men de er ofte dyrere enn emmaljunga

Tusen takk for svar!

Alt for dyre bruktpriser spør du meg. Spesielt Buffalo, siden det har kommet både Fox og Fox 2 i ettertid. Jeg kjøpte ny. Føltes ut som sure penger med en gang, siden jeg hadde kjøpt vogn fra før . Og ungen bare var noen måneder.. men har ikke angret ett sekund ! :happy: med babyting har jeg lært at det lønner seg som regel å legge litt ekstra i noe av utstyret. Har nr 2 nå og kjøpte stellematta og stellesekk som jeg burde kjøpt med nr 1. De billigere jeg kjøpte da holdt ikke helt i bruk eller fornøyelse. Hadde jeg lagt i litt mer først hadde jeg kunne brukt det til begge. :facepalm: har mange eksempler på det :rolleyes:

Jeg derimot ELSKET vår mini GT (mindre versjon av eliten) med bag ❤️ Nå har vi BJ premier, men skulle gjerne hatt mini GT til nestemann..

Noen som vet maxvekt på babyen oppi denne?
Lille har vokst ut av emmaljunga city cross, men vi er så heldig å ha en baby jogger city elite hvor vi fikk tak i bag til, men ble så usikker på om h*n er for tung?
Baby er rundt 7 kg og er bare 5måneder..
Syns den vipper litt når baby ligger oppi? Og heller lett nedover med hodet om baby beveger seg den retningen.
Det gamle festet på babyjogger deluxe bagen er dårlig og gjør dessverre at bagen vipper :-/ mens det nye festet som kom utover i 2018 sitter støpt på vår elite vogn i hvertfall :-) kjenner mange som har det gamle festet og de sier at den vipper ja..

Back
Topp