Baby jogger city select

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvordan er denne i snø? Kan man bruke en annen babybag enn bassinet kit? Er bagen veldig liten?

Noen som vet? :) Har to tette og kunne tenke meg en god søskenvogn. At den kan brukes som singelvogn og tatt så liten plass i bilen er selvfølgelig et megapluss! :D

Ingen..? :)

Jeg tittet på denne selv her om dage da jeg er ute etter en søskenvogn selv, og syns bagen så veldig liten ut.

Følger med for å se om noen har noen gode tips og erfaringer:)

Jeg tittet på denne selv her om dage da jeg er ute etter en søskenvogn selv, og syns bagen så veldig liten ut.

Følger med for å se om noen har noen gode tips og erfaringer:)
Ja, bagen ser fryktelig liten ut syns jeg.. Lurer på om det går an å bruke denne som hovedvogn, eller om den fungerer best som en ekstravogn. Tenker på hjul og sånn også :)

Ja, bagen ser fryktelig liten ut syns jeg.. Lurer på om det går an å bruke denne som hovedvogn, eller om den fungerer best som en ekstravogn. Tenker på hjul og sånn også :)
Jeg skal ha katalogen her et sted. Har ikke fått sett så nøye på den enda, men det står ihvertfall mål o.l. Skal se om jeg kan finne den i morgen:) han i butikken mente den fint kan brukes som hovedvogn, men jeg stoler ikke blindt på selgere. Liker å høre forbrukernes erfaring:) spesielt med tanke på føre osv

Jeg skal ha katalogen her et sted. Har ikke fått sett så nøye på den enda, men det står ihvertfall mål o.l. Skal se om jeg kan finne den i morgen:) han i butikken mente den fint kan brukes som hovedvogn, men jeg stoler ikke blindt på selgere. Liker å høre forbrukernes erfaring:) spesielt med tanke på føre osv
Helt enig! Håper det dukker opp noen mer erfaring! :)

Fant brosjyren da med mål på bag. Ser ikke ut som man kan bruke andre bager, men usikker, og den som hører til er 70L x 30,5B x 16,5H

Fant brosjyren da med mål på bag. Ser ikke ut som man kan bruke andre bager, men usikker, og den som hører til er 70L x 30,5B x 16,5H
Okei, tusen takk! Emmaljunga city bag er 75x33x19, så den er jo noe mindre. Fem cm kortere faktisk. Hm

Ser at deluxe pram går på city select. Den har en liggeflate på 79 cm :)

Har den vogna jeg. Jeg brukte bassinet kit, og syns den var stor nok, men om man syns den er liten så kan man bruke delux.
Den er god på snø, god på terreng og god å manøvrere i butikker.
Elsker hvor liten plass den tar i bilen. Hvor enkelt det er å gå fra singel til søsken vogn.
Fantastisk god plass i nettet under vognen.
Bare spør om det er noe mer dere vil vite!

Har den vogna jeg. Jeg brukte bassinet kit, og syns den var stor nok, men om man syns den er liten så kan man bruke delux.
Den er god på snø, god på terreng og god å manøvrere i butikker.
Elsker hvor liten plass den tar i bilen. Hvor enkelt det er å gå fra singel til søsken vogn.
Fantastisk god plass i nettet under vognen.
Bare spør om det er noe mer dere vil vite!
Åh tusen takk for supre svar!! :D Sportsdelen er ergonomisk? Så den blir ikke flat når han legger den ned, stemmer det? Det er eneste grunn til jeg lurer på å ha emmaljungaen som sovevogn. Men vet mange bruker vogner med ergonomisk sportsdel som sovevogn. Nå ble jeg veldig sikker på at jeg må ha en City select! :D

Er ergonomisk ja, så blir ikke flatt underlag, men begge mine sover bra i den. Har kun den vogna nå. Legger ned ryggen så den blir flat, og da blir knærne litt høyere en ryggene.

Nå har jeg hatt en brukt select i rundt to uker, og det må si! For ei vogn!! Lett å klappe sammen, tar liten plass, god å trille! Og denne er fra 2013! Kan anbefales om man trenger vogn til to barn!

Back
Topp