baby jogger city select

tgirl

Første møte med forumet
er det noen som har denne vognen og har brukt den som søsken vogn? lurer på hvordan stabiliteten er på den når man bruker den til 2, og så ser jeg ut fra bildene at det ikke er noen kombinasjoner me babybag oppe og barnesete nede. er det ikke mulig? kan tenke meg den blir mer ustabil med størst vekt oppe? 

vil gjerne ha alle innspill!! ser det er mange som i gamle forum har sagt de har kjøpt denne, men finner ikke no info fra noen som fanktisk har brukt den som søskenvogn enda.

Jeg har den ikke, men var å prøvde den med storesøster og falt pladask! Man kan bruke bag oppe og søskensete nede, men da må søskensetet være vendt mot deg (vi prøvde nemlig dette). Jeg hadde bestemt meg for den, men fant ut at det absolutt ikke er en vogn for terrenget her vi bor, så jeg slo den fra meg. Hadde jeg bodd i byen hadde jeg valgt den, men siden det er litt grusveier og sånn her så egner den seg ikke pga de små hjulene foran. 

Den var helt super å trille inni butikken da :p 

Fettern min har denne til sine små, de har 13 mnd mellom sine.. Første gang jeg så den hadde hun vel vognbagen nederst og sittedelen øverst som på det nederste bildet til høyre i denne collagen under..

Back
Topp