Baby jogger city lite- erfaring?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
noen som har denne? Den var på tilbud i helgen så jeg kjøpte den på nettet. Tenkte at den kan bare sendes i retur om det ikke er noe greier. Har lånt en baby jogger mini, og syntes den var kjempe bra. Men gjerne de er veldig forskjellige.

Jeg bor i byen og triller som regel ikke i terreng, tenkte å bruke det som en vanlig vogn, men vet ikke om det er mer en trille. Når jeg leser står det sportsvogn/trille.
 
Vi har den, elsker den!!! Er mer vogn enn trille :) suveren å trille, god liggestilling, lett å slå sammen! Virkelig elsker den vogna!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har baby jogger city gt, elite er litt større og har lufthjul tror jeg? Vi er hvertfall knallfornøyd med dem! :)
 
Vi har den, beste vogna jeg har hatt! Det er en fullgod vogn, og verdens beste kalesje, så lun og god. Har bare erfaring med sportsdelen, vi kjøpte den når lillesøster var ett år.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har baby jogger city gt, elite er litt større og har lufthjul tror jeg? Vi er hvertfall knallfornøyd med dem! :)
Nei dette er ikke Elite, bare lite :p
 
Vi har den, elsker den!!! Er mer vogn enn trille :) suveren å trille, god liggestilling, lett å slå sammen! Virkelig elsker den vogna!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bare at ei misforsto og trodde jeg skrev elite, men denne heter bare lite. Er det fortsatt den vogna du har?? :)
 
Vi har den, beste vogna jeg har hatt! Det er en fullgod vogn, og verdens beste kalesje, så lun og god. Har bare erfaring med sportsdelen, vi kjøpte den når lillesøster var ett år.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja gjerne du også trodde jeg mente elite, da denne ikke har muligheter for bag. :p
 
Vi har elite, kunne ikke vært mer fornøyd, bruker den både i byen og i skogen, absolutt å anbefale!
 
Åh, den har jeg ikke hørt om :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe nei det var akkurat det :p men vi får bare trille den litt rundt i stua og se om vi liker den :)
 
Har prøvd den å elsker den. Skal kjøpes inn npr den kommer på tilbud, forhåpentligvis før sommeren
 
Lov elite i hvert fall!
 
Back
Topp