Baby jogger city elite vs Baby jogger city mini gt

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Hei.
Noen som har erfaring med noen av disse to vognene?
Skal være som en vogn nr 2 da vi skal ha emmaljunga city cross som hovedvogn her hjemme.
Vi var å så på begge disse vognene igår, og de blir så utrolig små sammenlagt. Og vogn nr 2 MÅ være liten da vi skal få den inn i bilen på siden av dobbelt hundebur. Jeg liker elite best men mannen syns mini gt virket best.
Setter pris på erfaringer.
 
Elite!!! Uten tvil!! Har hatt vogna selv, og solgte med tungt hjerte.. Angrer jo nå da..
 
Elite!!! Uten tvil!! Har hatt vogna selv, og solgte med tungt hjerte.. Angrer jo nå da..
Er jo den jeg og har lyst på. Men trenger argumenter for å overbevise mannen;-)
Han tenker bare praktisk i forhold til plass i bilen osv. Jeg tenker at vognen og skal kunne brukes som sportsvogn osv. Å syns sportsvogn delen på eliten var mye smartere enn på mini gt...
 
Fordeler som gjorde at vi kjøpte elite:
- gode hjul
- lett å manøvrere
- justerbart håndtak!! Et must da jeg er 165 og mannen 190.. :p
- at man kan sette opp fotbrettet
- at den er lun og god og kan brukes leeeenge!
- liggelengde på ryggen

Nei, hadde aldri valgt gt over elite altså! Elite er en enormt god vogn!
 
Fordeler som gjorde at vi kjøpte elite:
- gode hjul
- lett å manøvrere
- justerbart håndtak!! Et must da jeg er 165 og mannen 190.. :p
- at man kan sette opp fotbrettet
- at den er lun og god og kan brukes leeeenge!
- liggelengde på ryggen

Nei, hadde aldri valgt gt over elite altså! Elite er en enormt god vogn!
Hvordan er håndtaket på vognen syns du. Har lest endel meninger om den. Og der er noen som klager på at det er så smalt og at hendene blir så nært hverandre...
Jeg får prøve å overtale mannen om at vognen er bedre selv om GT`en er mindre sammenlagt...
takk for svar forresten:)
 
Hvordan er håndtaket på vognen syns du. Har lest endel meninger om den. Og der er noen som klager på at det er så smalt og at hendene blir så nært hverandre...
Jeg får prøve å overtale mannen om at vognen er bedre selv om GT`en er mindre sammenlagt...
takk for svar forresten:)

Syns håndtaket er bra jeg! Følte ikke det var smalt i det hele tatt..
 
Har du erfaring i forhold til å bruke den fra nyfødt? Vi har også tittet på den fordi den er lett og pakke sammen og får ellers god kritikk. Vi bor i 4 etg. Uten heis og må pakke sammen vogna og sette den i kjelleren hver gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har du erfaring i forhold til å bruke den fra nyfødt? Vi har også tittet på den fordi den er lett og pakke sammen og får ellers god kritikk. Vi bor i 4 etg. Uten heis og må pakke sammen vogna og sette den i kjelleren hver gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi så på den ene baggen en kunne velge. Å de var egentlig ganske romslig, åsså kunne den legges bra sammen. Pluss for oss som har lite ålass i bilen. Lett var den og:)
 
Back
Topp