Baby jogger city elite - Erfaringer?

Vi har den, men brukte den minimalt før lille begynte i barnehage når han var 14-15 mnd. Verken han eller vi trivdes med vogn :p Men den er veldig lett å trille både med bag og sportsdel, sportsdelen er god å sove i. Enkel å slå sammen og stødig. Har jo aldri hatt en annen vogn, men er takknemlig for min lette og smidige når jeg må flytte på de tunge traktorene i vognskjulet :p Det kjipe er jo at sportsdelen ikke kan snus, for oss ble det jo ikke noe problem siden den ikke brukes til noe annet enn sovevogn i barnehagen da. Men liker den godt!

Gidder ikke kjøpe annen vogn til lille i magen heller, hvis lille blir som storebror er det bare penger ut av vinduet uansett :) Får heller se behovet etterhvert :)

Har hatt den til førstemann! Superfornøyd med bagdel og at den er en av de høyeste vognene. Barnet vårt hadde absolutt ingen problemer med å sitte med ansiktet «feil» vei da vi byttet til sportsdel. Som mor synes jeg kanskje det hadde vært å foretrekke andre veien hvertfall en liten stund. Enkel å slå sammen. God plass. Ikke så fornøyd med å skulle ha vinterpose med forlengelsesdel i vogna. Den «faller» liksom litt ut. (mulig dette gjelder de fleste vogner?) Lett å trille, en av de letteste spør du meg.

Vet babybanden i Oslo har sånn trillebane så du kan prøve de forskjellige vognene før du kjøper. . Lykke til med valget!

Vi har den som vogn nummer to og bruker den som reisevogn og til/fra barnehage samt på kjøpesenter. Jeg ville ikke hatt den som hovedvogn og jeg ikke hadde behov for å slå den sammen mange ganger om dagen. Er er ikke mulig å feste pose i ryggen slik at den sklir ned hele tiden, det er ikke sideveggen slik at smokker og bamser vil rampe ut frem til ungen er stor nok til å passe på tingene sine. Det er ikke mulig å ha stellebag på håndtakene pga den vil være i veien for ryggen som legges ned. Man kan ikke snu barnet mot seg. Det er lite plass under vogner og om man har litt mye ting så subber kurven lett i hjulet. Det er en god reisevogn og som vogn nummer to, men ville ikke hatt den som hovedvogn om man skal bruke vogn mye

Denne har vi og hatt. Fantastisk vogn! God på alle terreng, romslig og god. Fin og sove i med fotbrett. Den er også superlett å ta inn og ut av bil og tar liten plass! Vi har gått over til mini gt, angrer ikke. Mye mer praktisk for oss så drar den med overalt. Men vi har en sumo vogn til soving hjemme utenom. Husk å kjøpe den store bagdelen bare, den andre er ubrukelig

Denne har vi og hatt. Fantastisk vogn! God på alle terreng, romslig og god. Fin og sove i med fotbrett. Den er også superlett å ta inn og ut av bil og tar liten plass! Vi har gått over til mini gt, angrer ikke. Mye mer praktisk for oss så drar den med overalt. Men vi har en sumo vogn til soving hjemme utenom. Husk å kjøpe den store bagdelen bare, den andre er ubrukelig

Store bagdel?

Hvilken er stor og hvilken er liten av bagdelene?

Store bagdel?

Hvilken er stor og hvilken er liten av bagdelene?
Deluxe bag er den store. God og romslig, plass til pose oppi og kan fint brukes til 8mnd.
Den andre heter select eller compact ellerno, totalt ubrukelig etter mitt syn! Fikk såvidt plass til ungen når han var nyfødt! Nå føder jeg store barn da, men alikevell...

Sniker
Vi har den vogna, og e3 kjempefornøyd. Lett å legge sammen(12kg) kommer frem overalt! (Snø,grus,slaps,is) og utrolig mange gode funksjoner for lufting på sommeren og solskjerming. Deluxe bag i tillegg og det er drømmevogna. Har kjøpt en til brukt som nr 2 vogn. Legges lett sammen med en hånd.

Back
Topp