baby i syden

tosmå*

Glad i forumet
Reiser snart til Spania og lurer på om jeg skal ta med bilsete til Lukas? Smugle det med i vogna på et vis[8D][:D]... Eller hva gjør man når man har så små med seg til utlandet??[8|][8|]

Sete skal jo sendes som spesialbagasje, men da risikerer man samtidig at setet utsettes for støt og skade... har du sjekket muligheter for å leie bil med sete? Vi reiste til Spania med Johanna da hun var 5 måneder, og hadde henne i bæresjal på bussen til og fra flyplassen, og hele ferien var vi fotgjengere.... da vi var i spania i våres hadde vi med minste setet til August, og sendte det med flyet

skal ikke leie bil, men jeg tenker transport til og fra boligen vi skal bo i. KOmmer fram på natten så må muligens ta taxi, og de taxiene jeg har tatt i utlandet før, kjører ikke akkurat fint...[&:] derfor jeg tenker på sete. [;)]

da lillemor var 6 mnd hadde jeg henne i bæresjal på bussen til og fra, da vi skulle inn til sentrum bestilte vi drosje, med sete gikk greit, tok bare litt lengre tid å få en med sete enn uten. (men skal på ingen måte skryte av setet, det så fancy og flott ut, men drosjesjåføren ble mega paff da jeg spurte om han kunne være snill å feste stolen i setet... huh, skal man det liksom[8|])

ORIGINAL: Mibah

da lillemor var 6 mnd hadde jeg henne i bæresjal på bussen til og fra, da vi skulle inn til sentrum bestilte vi drosje, med sete gikk greit, tok bare litt lengre tid å få en med sete enn uten. (men skal på ingen måte skryte av setet, det så fancy og flott ut, men drosjesjåføren ble mega paff da jeg spurte om han kunne være snill å feste stolen i setet... huh, skal man det liksom[8|])

[:D]hehe, ja jeg ser liksom for meg noe sånt...

Back
Topp