Baby i seteleie

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Var på 3D i dag å lille karen i magen har enda ikke snudd seg. Han er seteleie enda. Samme stilling som i uke 19 :p er nå bare i uke 25 da :)

Men kan jeg bli henvist til ul senere når det nermer seg termin for å se hvordan han ligger?

Det vil bli sjekket manuelt, og med UL om det er tvil, på kommende kontroller hos lege eller jordmor.

Veldig tidlig å si noe om leie i uke 25 :) Om babyen fortsatt er i seteleie i uke 36 så henvises du til sykehuset for ul og evt vending

Veldig tidlig å si noe om leie i uke 25 :) Om babyen fortsatt er i seteleie i uke 36 så henvises du til sykehuset for ul og evt vending
Ok da håper jeg han snur seg :D

Vet det er tidlig men siden han satt like godt plantet nå som sist så ble jeg litt skeptisk :p

Du blir tilbudt ny ul ja i uke 35 ca å snuing i uke 37
Her ville jeg ikke prøve snuing. Syns det høres unaturlig ut. Ungen ligger vel slikt for en grunn tenker jeg.
På meg snudde babyen seg to uker før;)
Noen snur seg også når fødsel er i gang.
Skjønner godt du er " bekymret" men det kan ennå skje mye;)

Ok da håper jeg han snur seg :D

Vet det er tidlig men siden han satt like godt plantet nå som sist så ble jeg litt skeptisk :p

Her snudde mi seg til sete i uke 35, og tilbake til hodeleie i uke 36 :p Hun la seg første gang i hodeleie i uke 26/27. Så alt er mulig med disse små ;)

Back
Topp