Baby i septemper/oktober!

tullmusa

Forumet er livet
Heisann! [:D]
Tilhørte oktoberklubben helt til nå etter UL.. Ble satt fram en uke, så hadde plutselig termin 30. september. [:D]
Så jeg blir å henge litt her ogsåm i tillegg til oktober. Er liksom i grenseland.. [;)]

Ellers ser jeg at dere har fått flotte mager.. Har ikke så mye å skryte av jeg da.. Er første babyen her i hjemmet. [:)]

KLEM

Velkommen hit til oss da. Magen kommer etterhvert den, kom kjapt hos meg når den endelig begynte å vokse [:)] Lykke til videre med svangerskapet[:)]

velkommen hit - jeg er litt på vippen mellom månedene selv, for på ul fikk jeg termin i oktober, men jeg stoler mer på min egen og blir her...

Magen kommer - min spratt ut, nærmest over natta, i påsken. Begynner å bli rimelig rund nå, og det er ikke så mye tvil om at det er en baby-mage lenger...

Velkommen hit

Jeg tilhørte september klubb fram til i går. 
Fikk jeg beskjed om på Ul at ny riktig termin er 05.10.06 og ikke 30.09.06
Så jeg kommer også til å henge med i begge klubbene .

[:)] Så bra da, tullmusa[:)] Da er vi her begge to[:)]

Hei, hei!!

jeg er i grenseland selv jeg da....har foreløpig termin den 29.sept, men det kan jo forandre seg når jeg har vært på UL i neste uke! Koselig at du er her hos oss!!

Klem,M

Takker og bukker![:D] Kjekt å bli skjøvet fram en uke da, blir liksom en uke kortere svangerskap. Men kan nesten vedde på at jeg blir å gå på overtid! Hihi![:D][;)]

Back
Topp