Baby i seng

Ved siden av meg i senga mi med sin egen dyne:)
 
Babynest, svøpt i helseteppe med dyne over. Har en liten bamse og en koseklut på hver side av hodet som han borer nesa i for å sove ;)
 
Mellom oss i senga med sin egen dyne :)
 
Han sover somregel i vogna/vognbagen med lammeskinn under seg og dyne over seg. Han har ei kosefille han endten drar over hode eller legger nesa si oppi å tutten så klart :) han trives ikke i senga, så skal han sove anna sted enn i vogna så sover han med oss i våres seng :P meg som sverga at jeg aldri skulle ha barn i senga mi :D
 
Han sover somregel i vogna/vognbagen med lammeskinn under seg og dyne over seg. Han har ei kosefille han endten drar over hode eller legger nesa si oppi å tutten så klart :) han trives ikke i senga, så skal han sove anna sted enn i vogna så sover han med oss i våres seng :P meg som sverga at jeg aldri skulle ha barn i senga mi :D

Haha- fler om den! Skulle ikke ha babyen inne på soverommet i egen seng en gang.. :p
 
Sover helt intil meg i sengen min, nekter å sove en annen plass:/
 
På et håndkle med sikleklut på. Da drar jeg bare i den ut fra hvilken pupp vi ammer fra. Lettere å bytte ut når vi griser melk. Dyna hennes over. Ei pølse av teppe på vær side så hun ligger litt mer stødig. På morgenen er den mellom oss borte og ungen sparker og koser seg... mamma jeg er våken!!
 
Sover som regel i egen seng oppi nestet. La lammeskinn oppi nestet. Det var suksess. Varmt, lunt og helsefremmende; -)

På kalde dager har vi mor signe teppe under dynen.

Flytter nestet over i sengen innimellom. Helst fordi mamma og pappa vil ha kos ;-)
 
I moseskurv inntullet i hjemmestrikkede ullteppe, dyne over og koseklut ved siden av ansiktet:)
 
I senga oppi babynest, putetrekk under hodet, ligger på siden med bansen inntill magen, smokk i munnen og dyna over :)
 
I senga si der e d skinnfell og så babynest oppå :) og så har eg han svøpt inn i teppe ligger å ammer i senga vår først så våknet han ikkje opp for han legges i kald seng :) så dyne over :) nokså kaldt på rommet vårt :)
 
Ullteppe under, gulpeklut under hodet, sammenrullet dyne rundt hodeenden (som på babynest) og dyne oppå.
 
Back
Topp