Baby i masselusken <3

Therese W

Gift med forumet
Datteren min hadde voksevondt i natt. Har hatt mye av det når hun var mindre også. Det fikk meg til å tenke. Lurer på om lille baby i magen har voksesmerter. Pluss om de gråter sånn som når de kommer ut. Uten luft. Må være en ensom tilværelse i såfall. Hvis de gråter og ikke får noen trøst. Hvorfor har vi ikke noe minne fra inni magen,fødselen og første leveår? Hvertfall fødselen. Det er jo en av de viktigste begivenhetene i våre liv!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Syntes du det var så fæl tanke? Det var jo bare en fasinerende tanke. De er både inntil og hører etterhvert oss. Så det er jo nærhet

Datteren min hadde voksevondt i natt. Har hatt mye av det når hun var mindre også. Det fikk meg til å tenke. Lurer på om lille baby i magen har voksesmerter. Pluss om de gråter sånn som når de kommer ut. Uten luft. Må være en ensom tilværelse i såfall. Hvis de gråter og ikke får noen trøst. Hvorfor har vi ikke noe minne fra inni magen,fødselen og første leveår? Hvertfall fødselen. Det er jo en av de viktigste begivenhetene i våre liv!

Akkurat det har jeg også lurt på! Hvordan vet jeg om hun er glad/ fornøyd eller ikke? Ingen kan vel være i samme "humør" hele tiden?

Har faktisk sett en studie om at barn gråter i livmoren, det var hvis de fikk en dunk eller noe tror jeg, en stund siden jeg las det da.. Kan jo google. Ble så trist av det husker jeg!

Dakars små nurk :( er jo ingenting vi kan gjøre hvis de gråter.. :( men vi finner jo aldri ut når de gråter da, noe som sikkert er like greit.. :)

Men hvis de gråter så blir de jo "vugget" masse i magen. Sjelden du sitter helt stille i time etter time! Så da får kanskje babyen trøst gjennom det! :)

Uff, kanskje bebi var trist da jg var på ul? Lå liksom sånn sammenkrøket med hodet ned..?

Bra spørsmål da!! :)

Back
Topp