Baby i fremsetet

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Kjører for tiden rundt i en Volvo 3 dørt bil. Det begynner å bli tungt og upraktisk og jeg har derfor funnet en bil med 5 dører jeg kan lease. Greien er at jeg får låne bilen jeg har nå gratis og alt av service, bombrikke og andre utgifter slipper jeg. Min far mente jeg bare kunne skru av airbaggen og henne fremme=problem løst. Hva mener dere om barnesetet forann i bilen? Skal sies at jeg akkurat har blitt alenemor med 6mnd gammel baby. Hadde egentlig bestemt meg for å lease bil, da jeg aldri i mitt liv har betalt for annet en diesel til bil og er 27 år. Hva sier dere? Gratis bil eller lease bil? Sikkerhet først tenker jeg. Er det trygt nok å sitte fremme for en baby? Takk for alle innspill:)

Det er ikke nødvendigvis negativt å ha baby i forsetet så lenge airbag er deaktivert. Det kan være praktisk også i tilfelle baby blir urolig når man kjører. Sjekk denne linken for å lese mer:
http://www.sikringavbarnibil.no/faq/

Vi har barnesete i ene bilen våre fremme med utkoblet airbag. Det et frks sikrere det, enn å ha de fremovervendt i baksetet.

Jeg hat en bil uten airbag. Når den blir fikset etter en kolisjon (i 2013), så skal datteren min få sitte foran. er jo mer praktisk når man kjører alene.

Back
Topp