Baby i bil

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Er et grusomt mareritt her i gården.. Babyen min gråter fra jeg setter han i bilsetet og til han sovner, og det klarer han ikke alene.. Så jeg stopper hundre ganger for å gi han sutt og kose med han, til han endelig sovner.. Bor tre mil fra sivilisasjonen liksom, så jeg må jo faktisk kjøre bil flere dager hver uke! Er det noen som har det likt som har funnet på noe lurt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han kan ikke ha vondt noe sted? Manuell terapeut er gratis :) uansett så er det utrolig vondt å høre dem når en kjører å ikke får gjort noe uten å måtte stoppe :/

Ehm, vesla mi hyyylte en dag i bilen (pleier å trives i bil), og det eneste som funka var at jeg sang "aint no sunshine when shes gone" kjempehøyt...

Haha.. Har ikke prøvd den, skal huske det.. :)
Vi har vært hos manuellterapeut og han sier at alt er fint!

Ehm, vesla mi hyyylte en dag i bilen (pleier å trives i bil), og det eneste som funka var at jeg sang "aint no sunshine when shes gone" kjempehøyt...
hahahaha!! musikk og smokk pleier å funke her :)

Han bare spytter ut smokken og huger så at jeg tror ikke han hører noe musikk.. :p

Så slitsomt :( Eldste min hata bilkjøring, og vi kjørte minimalt det første året, men var heller ikke avhengig av bilbruk i hverdagen. Hjelper det å trille han i søvn først og så flytte over i bilsetet, eller våkner han av det? Hyler han i setet når det ikke står i bilen også? Kanskje du kunne fått tak i adapter og festa bilsetet til vognunderstell hvis det fins for din vogn og trilla i søvn?

Foreløpig har jeg heller ikke fått han til å sovne i vogn.. :( hvis han sovner først så går det som regel bra..
Han våkner som regel så fort jeg setter han i setet. Han liker ikke setet når han ikke er i bilen heller.. Må isåfall bevege på setet, stå og riste el.lign..
Det er et ork å kjøre noen plass, og særlig alene..
Har hatt en fin bildag idag, så krysser fingrene for at det varer.. :)

Back
Topp