Baby hodeomkrets

Giraffe

Forumet er livet
Hvor store var babyene deres rundt hode ved fødsel og ved 3 mnd kontroll ? :)
min lille var 37cm ved fødsel og 42,4 cm ved 3 mnd.

35cm ved fødsel og 41,1cm ved 3 mnd :)

•Autocorrect ftw•

Hun var 36 ved fødsel og 39 ved 3 mnd kontroll! Litt lite? Eller vokser det i rykk og napp? HS sa Hvertfall ingenting :)

Hun var 36 ved fødsel og 39 ved 3 mnd kontroll! Litt lite? Eller vokser det i rykk og napp? HS sa Hvertfall ingenting :)

Tror det er litt i rykk og napp jeg :) og når ikke HS sa noe så er det nok helt individuelt på hvordan de vokser :)

35cm ved fødsel (34 når hs målte 4dager gammel) og 40 cm på 3mnd.

Har ikke vært på 3mnd kontroll enda.. Men Adele var 35,5cm ved fødsel og 39,7 sist de målte mener jeg, etpar uker siden ca.. :)

(Sniker fra mai) - gutten min var 37 cm ved fødsel, og 41 cm ved seks uker - rett utenfor øvre grense på normalkurveskjemaet. Satser på at det avtar litt til tremånederskontrollen!

35 ved fødsel og 39 på 3 mnd kontroll. Men hs mente at dette måtte følges nøye med siden hun hadde så lite hodet, og var på hodemålingskontroll 2 uker før 3 mnd kontroll. På 3 mnd kontroll fikk jeg en annen hs som ikke kunne se noe man skulle uroe seg for, for hun fulgte sin kurve fint. Så skjønte ikke hva hun andre stresset så fælt med.

Hodeomkrets ved fødsel var 33 cm og ved 3 mndrs kontroll 38,9 :)

Oppdaterer dere neste uke. Skal på forsinket 3-måneders kontroll neste uke da lille gutten min har fått vannkopper...

Back
Topp