Baby hikker! :)

Baby1988

Glad i forumet
Herregud kor mye ho lillesøster hikker! :p Skjønte ikke først hva det var, men kan jo ikke være noe annet enn hikking! :p
Hikker babyene deres mye? :)

Hihi ja kjenner det til tider;)

Det har jeg ikke kjent enda :-p artig da!

storebror hikket seg gjennom hele svangerskapet han..:p hikket minst en, og helst et par-tre ganger til dagen HVER dag..:p og det var det første han gjorde da han kom ut av magen også! :D
går her å venter på at lillebror skal begynne å hikke også, meeen det ser ikke ut som om han blir en hikkebaby..:p tror kanskje han hikket tidligere i dag, men syntes det varte så kort.. :)

Hvordan kjennes det ut egentlig? :)

Det er som om magen "hopper" i en og samme rytme og det varer i et par minutter også stopper det opp! :) Akkurat som når man selv hikker! :)

Vet ikke om du ble klok av svaret mitt! :p

storebror hikket seg gjennom hele svangerskapet han..:p hikket minst en, og helst et par-tre ganger til dagen HVER dag..:p og det var det første han gjorde da han kom ut av magen også! :D
går her å venter på at lillebror skal begynne å hikke også, meeen det ser ikke ut som om han blir en hikkebaby..:p tror kanskje han hikket tidligere i dag, men syntes det varte så kort.. :)
Hehe, artig når dem hikker! :) Nå er det 3.gang tøtta hikker i dag og kan virke som om ho er litt lei for ho blir veldig aktiv i tillegg til hikken! :p Strekker seg skikkelig og sparker i vei.
Blir artig å se om ho også hikker når ho blir født! :)

Ja, noen dager tar det helt av. Og siden hun ligger med hode ned, så kjennes det veldig rart ut der nede :) Morosom følelse, med unntak av når man må på do da ;)

Her er det mye av det .....helle tiden....morsomt men kan bli litt ubehaglig noen gangen :-)

Her og hikkes det :-) Nesten hver dag. Var det samme med storesøster, hikket masse i magen og hikket masse etter at ho var komt ut :-) Utrulig koselig følelse :-)

Hadde helt glemt at huleboerne hikker i magen, men la mærke til at hu hikka i går kveld :) morsomt :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Her hikker han også veldig mye. Føles som om det er ubehagelig for han, stakkar, men på den måten trenger han lungene til å puste :)

Sparkene har blitt veldig sterke og harde :)
Magen håper opp og ned :D

Back
Topp