Baby hikke.. Hvor??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Dere som kjener at babyen hikker. Hvor henn kjenner dere det? Og hvordan ligger h*n?
Sist jm kontroll sa hun at hode lå godt nedi. Og i det siste har huleboeren hikket en del og det kjennes veldig på høyre side,og til tider kan man se at det hikkes inni der også :D

Eg kjenne det på venstre siden og ser magen hoppe der til tider når hu hikke :D ligge godt neri bekkenet med hove hu og :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han ligger med hodet nede og er festet, så kjenner hikkingen der, også kan se magen "hoppe" der kroppen hans er:)

Ligger med hodet ned, kjenner hikkingen til høyre for navlen. Kan og se det på utsiden ;)

På ul i uke 33 sa jm at hun lå med hode ned, er nå i uke 36 og kjenner hikking på akkurat samme plass som den siste mnd, litt lenger enn det også faktisk :) Så hun liker visst og ligge slik. Vet ikke om hodet er festet da, skal spørre legen om det på torsdag for da skal jeg på kontroll :) Jeg kjenner hikkingen på venstre side nederst i magen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner som regel hikkingen ganske langt ned, babyen ligger med hodet ned.

Hvordan kjennes hikking ut? Litt usikker på hva som er hikking jeg.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Jeg kjenner det som små, regelmessige dunker:) klarer ikke forklare det på noen annen måte tror jeg..

Hikkingen kjenner eg nede "mellom beina" :p der hode ska være ;) kjenner ikke mye av det ellers da morkaken ligger framme.

Kjenner det hikker nederst i magen;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Kjenner små rytmiske dunk nederst i magen. Han ligger med hodet ned og festet. Litt irriterende følelse egentlig :)

Back
Topp