Så, babyen på 7 uker liker virkelig ikke vogn
det var greit i starten, men så har forholde hennes til å ligge der (og alle andre steder enn oppå meg) blitt stadig svekket. Hun sovner etter en stund, men våkner som regel etter 10-15 min og gråter (selvom jeg triller konstant såklart). Har bygget opp under hodeenden siden hun gulper og det hjelper vel litt på trivselen, og har heldigvis masse forskjellig bæretøy som nå får kjørt seg i stedet 
Uansett, regner med det ikke finnes noen mirakelkur for det her, men det ER intenst å måtte bære babyen i søvn til alle dupper og jeg lurer på om noen har erfaring med at babyen begynte å sove/trives i vogn etterhvert? Hvor lang tid tok det?
Bryr meg ikke om jeg så må trille konstant hele luren, det hadde bare vært så greit med en liten fysisk pause fra hverandre på dagtid. Bill.Merk svett, klam mor med melkesyre i beina etter 392 knebøy hver dag
det var greit i starten, men så har forholde hennes til å ligge der (og alle andre steder enn oppå meg) blitt stadig svekket. Hun sovner etter en stund, men våkner som regel etter 10-15 min og gråter (selvom jeg triller konstant såklart). Har bygget opp under hodeenden siden hun gulper og det hjelper vel litt på trivselen, og har heldigvis masse forskjellig bæretøy som nå får kjørt seg i stedet Uansett, regner med det ikke finnes noen mirakelkur for det her, men det ER intenst å måtte bære babyen i søvn til alle dupper og jeg lurer på om noen har erfaring med at babyen begynte å sove/trives i vogn etterhvert? Hvor lang tid tok det?
Bryr meg ikke om jeg så må trille konstant hele luren, det hadde bare vært så greit med en liten fysisk pause fra hverandre på dagtid. Bill.Merk svett, klam mor med melkesyre i beina etter 392 knebøy hver dag

Hos oss var det melkeproteinallergi og hun klarte plutselig å sove i vogn/seng når jeg kutta melk og soya, men jeg har lest om flere som har samme problem uten at det er det.