Baby har implimentert høyt oppe, til høyre i livmor…

S

Snorkfrøken1234

Guest
Kan noen hjelpe meg? Jeg har nettopp vært på TUL, pga tidligere svangerskap utenfor livmor. Jeg hadde innsett av blasto den 26. november. Legen som tok ultralyden var helt fryktelig og ga meg ingen svar på noen ting. Jeg måtte lese journalen etterpå, for å faktisk få svar på om hjertet slo eller ikke… jeg gikk derifra med tårer i øynene og mer bekymret enn noen gang.

Han sa at embryoet hadde festet seg høyt oppe til Venstre, og at det var ikke positivt, men det kunne endre seg? Noen som vet hva det kan bety?

Jeg sa jeg var 6+0 (innsett 26.11) men han regnet ut at jeg var 5+4, før han brukte UL apparatet. Han målte embryoet til 3mm, noe jeg synes er veldig lite..

noen med noen oppmuntrede ord? Noen som har vært gjennom dette selv?

Hvor gammelt var embryoet du satt inn?

Huff, for en dårlig opplevelse! Har du mulighet til å ta en ny ultralyd privat?

Embryoet var 5 dager gammelt. Innsett 26. november..

Ingen av de private hadde ledig time før 03. Januar

Trist at du skulle komme utfor en sånn lege:shifty:

Meeen jeg hadde ivf innsett 15.desember.20, på første TUL fikk jeg beskjed om det samme. At baby hadde festet seg høyt.

Og her sitter jeg å skriver til deg, mens lillegutt sover i sengen sin:Heartred Lykke til, det går nok fint:love7

(så tidlig skal man være ganske presis for å få akkurat korrekt mål)

Ja den legen kan ta seg en bolle! Jeg ringte til sykehuset igjen og snakket med en annen lege. Hun sa at babyen lå litt høyt i livmor, nære tubehjørnet- men at babyen var i livmor og ikke utenfor. I tillegg ville hun se på det selv neste uke, så slipper jeg å gå til den andre legen flere ganger. Så redd har jeg aldri vært før, og i følge Google så er tubehjørne-graviditet en dødsdom. Men det hjalp virkelig å snakke med den andre legen ❤️ Tusen takk for svar alle sammen!

Så bra du har blitt beroliget av ny lege! Jeg vil også bare berolige mtp størrelse på embryo! Det er kjempevanskelig å måle så tidlig, så ikke legg noe som helst i den målingen. Jeg ble målt til 6+2 da jeg var 7+0 (IVF her og), og har iallefall ei veldig aktiv lita ei i magen nå 28+2, så størrelsesmål så tidlig må man ta med en klype salt!

Så bra du har blitt beroliget av ny lege! Jeg vil også bare berolige mtp størrelse på embryo! Det er kjempevanskelig å måle så tidlig, så ikke legg noe som helst i den målingen. Jeg ble målt til 6+2 da jeg var 7+0 (IVF her og), og har iallefall ei veldig aktiv lita ei i magen nå 28+2, så størrelsesmål så tidlig må man ta med en klype salt!

Jeg ble også målt bak skjema i starten, og det er fordi det er vanskelig å måle. Har blitt målt helt etter normalen hele veien fra uke 8.

Back
Topp