baby gym

Alvepike

Elsker forumet
Ligger deres nurk under baby gymmen? Lille Sarah elsker det, kjempe deilig , får jeg stelt meg litt og laget frokost og slikt.[:)]

sebastian elsker også å ligge der[:D] ligger og smiler og veiver m armene

Hakke prøvd den ennå jeg..

Kanskje jeg skal prøve den i dag da.., så slipper hu å stikke fingrene sine i øynene og nesa mi[8|][:D]

Jeg fikk en babygym i barselgave...men den kjører bare i ca 1 minutt så må man trykke på knappen igjen... er det vanlig da? Junior kan likssom ikke trykke på knappene selv vel...[8|] Trodde det var som en evighetsmaskin jeg...

ORIGINAL: gunnemor

Jeg fikk en babygym i barselgave...men den kjører bare i ca 1 minutt så må man trykke på knappen igjen... er det vanlig da? Junior kan likssom ikke trykke på knappene selv vel...[8|] Trodde det var som en evighetsmaskin jeg...

Hmmm. Babygymen min har ingen knapper[8|]Dere mener sånn matte/teppe med stativ over med masse figurer på sant?

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: gunnemor

Hmmm. Babygymen min har ingen knapper[8|]Dere mener sånn matte/teppe med stativ over med masse figurer på sant?

Ja, men min har musikk og ting som beveger seg når du da trykker på disse knappene....[:'(] 

Amanda vil ikke ligger der, men hun er kjempe avhengig av meg.
Skal ligge på fanget hele tiden hun.
Må vente til hun har sovet en god stund før jeg kan legge henne fra meg også eller så våkner hun og hyler.
Satt i vippestolen i 2 x 10 min i dag uten å skrike, det er ny rekord tror jeg

Back
Topp