baby foot

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
kan man bruke baby foot mens man ammer? blitt så tørr på hælene!!
 
Hvorfor skal man ikke kunne bruke det? [emoji848][emoji28]
Var vel diskutert om en kunne bruke det under graviditet, husker ikke konklusjonen....
Hvor kjøpes det? Apotek? Tror eg må prøve, har også tørre føtter....og iom prosjekt ammeslutt er ikke det en problemstilling [emoji106]
 
Var vel diskutert om en kunne bruke det under graviditet, husker ikke konklusjonen....
Hvor kjøpes det? Apotek? Tror eg må prøve, har også tørre føtter....og iom prosjekt ammeslutt er ikke det en problemstilling [emoji106]

Åja, ser ikke hvorfor det ikke skal kunne brukes under graviditet heller jeg da[emoji849][emoji85]
 
Jeg er usikker.. mange preparater man ikke skal bruke gravid skal man jo også være forsiktig med som ammende. Sendte en Mail til tryggmammamesisin. Håper på go!
 
Jeg er usikker.. mange preparater man ikke skal bruke gravid skal man jo også være forsiktig med som ammende. Sendte en Mail til tryggmammamesisin. Håper på go!
Ja, det er jo dette med miljøgifter, jeg lurer også på om det kan gå over i melken. Jeg har noen fra sunnkost som har lagt i skuffen fordi jeg er så usikker på om jeg kan bruke de.
 
Back
Topp