Baby foot?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har prøvd babyfoot ? Jeg prøvde en gang i fjor sommer, som jeg kjøpte på Vita. Syns det var et genialt produkt, men overpriset. Nå har jeg handlet på ebay for nette 15kr. Kom i posten idag, og nå sitter jeg med beina i ei bøtte vann før jeg skal tre på meg plastsokkene ;p Greit å gjøre det før jeg blir gravid igjen, så siden EL er om noen få dager var det flott at det kom idag :D Spent på om kinavaren gir like godt resultat :)

Oi, ja gi beskjed om det funker. Jeg prøvde, men hadde fint lite effekt. Kanskje fordi jeg ikke har SÅ tørr hud, siden jeg er manisk bruker av fotfil og fotkrem, takler ikke at det blir ruglete på hælene, men det skjedde ingen flassing før jeg tok et fotbad et par dager etter å ha brukt Baby Foot, og det var kun den tynne huden som flasset, ikke den tykke på hælene f.eks.

Oi, ja gi beskjed om det funker. Jeg prøvde, men hadde fint lite effekt. Kanskje fordi jeg ikke har SÅ tørr hud, siden jeg er manisk bruker av fotfil og fotkrem, takler ikke at det blir ruglete på hælene, men det skjedde ingen flassing før jeg tok et fotbad et par dager etter å ha brukt Baby Foot, og det var kun den tynne huden som flasset, ikke den tykke på hælene f.eks.

Åh, jeg har steinharde hæler med "biter" som setter seg fast i laken/dyne.. er så ekkelt! Mistet MYE hud sist gang, og fikk tilnærmet babyføtter. Varte noen måneder også. Håper virkelig disse gir samme effekt for da har man jo råd til å vedlikeholde :) Skal oppdatere i tråden her om noen dager ;) Nå er posene på beina.

Jeg prøvde det - og det funka som bare juling;) bare synd det fine resultatet kun varte et par-tre uker :(

Jeg prøvde det - og det funka som bare juling;) bare synd det fine resultatet kun varte et par-tre uker :(

Så dumt det var så kortvarig effekt da ! ;/ Man skal vel ikke gjøre det for ofte heller ?

Har bare brukt originalen og den fungerte supert. Kjenner jeg er litt skeptisk til tilsvarende produkter kjøpt via ebay da man nok ikke helt vet hva dette inneholder. Våger meg derfor ikke på den. Denne uken har det vært tilbud på Vita, satt ned til 169 kr, så litt billigere ble det i hvert fall.

Lykke til med testingen! :)

Åh, jeg har steinharde hæler med "biter" som setter seg fast i laken/dyne.. er så ekkelt! Mistet MYE hud sist gang, og fikk tilnærmet babyføtter. Varte noen måneder også. Håper virkelig disse gir samme effekt for da har man jo råd til å vedlikeholde :) Skal oppdatere i tråden her om noen dager ;) Nå er posene på beina.

Det er akkurat det som gjør at jeg er avhengig av fotfil, kan ikke fordra når jeg henger fast i sokker/sengetøy. :p

Har bare brukt originalen og den fungerte supert. Kjenner jeg er litt skeptisk til tilsvarende produkter kjøpt via ebay da man nok ikke helt vet hva dette inneholder. Våger meg derfor ikke på den. Denne uken har det vært tilbud på Vita, satt ned til 169 kr, så litt billigere ble det i hvert fall.

Lykke til med testingen! :)

Hehe, skjønner den ;) godt Vita har tilbud av og til da :) takk ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er akkurat det som gjør at jeg er avhengig av fotfil, kan ikke fordra når jeg henger fast i sokker/sengetøy. :p

Haha;p jeg har lest at dersom man bruker fil/rasp produseres det bare enda mer hud og man blir aldri bedre, og må dermed file/raspe mer og mer ettersom årene går ;/ derfor bruker jeg det ikke. Vet ikke hvor mye hold det var i den artikkelen da..;o

Er kjempe fornøyd med baby foot. Fikk til og med mannen til å bruke det forrige søndag. Mye som skal av nå.. Kjempe herlig når alt er borte:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøvd men funket veldig lite.. å dyrt var det også.. er det ikke bra å prøve det når man er gravid derfor du prøver det før el?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha;p jeg har lest at dersom man bruker fil/rasp produseres det bare enda mer hud og man blir aldri bedre, og må dermed file/raspe mer og mer ettersom årene går ;/ derfor bruker jeg det ikke. Vet ikke hvor mye hold det var i den artikkelen da..;o

Sånn er det ikke for meg i alle fall. I lange perioder filer jeg stort sett ikke, mens andre perioder blir det oftere. Uansett er jeg avhengig av at foten er glatt. Det samme gjelder f.eks negler også, så jeg har bestandig neglefil på meg i tilfelle jeg får en ujevn negl. Det er så ekkelt! *grøss*

Funket kjempe bra her, så om de billige funker gi beskjed:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha:D sorry jeg ler, men ser for meg dyna som henger fast i foten når du går inn på badet og prøver å riste av deg dyna, hahaha:D alt man kan forestille seg! !!

Hahaha:D sorry jeg ler, men ser for meg dyna som henger fast i foten når du går inn på badet og prøver å riste av deg dyna, hahaha:D alt man kan forestille seg! !!

Hahaha, nei riktig så ille er det ikke ;)

Back
Topp