Baby foot

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Dere som har prøvd det. Hvor lang tid tok det før all tørr hud hadde flasset av?
Det står at man ikke skal pelle på den løse huden, men jeg kan rett og slett ikke dy meg! :p

Jeg har prøvd det en gang før og var fornøyd da, men jeg husker bare ikke hvor lang tid den flassinga tok :)

En ukes tid, og jeg pilla og jeg hvis jeg såg hudflaket var heeeelt løst!!

Miss Fat skrev:
En ukes tid, og jeg pilla og jeg hvis jeg såg hudflaket var heeeelt løst!!

oki. Ja, jeg må bare pille. Klarer ikke å styre meg. Satser på at resten løsner i løpet av et par dager da :)

Severina! skrev:
Tok ca 3 dager :)
Og det går ikke an å la være å pille

Godt vi er fler ;D

Er det noe vits å bruke hvis man ikke har tørr hud fra før, noe særlig? 
Jeg pleier bare å bli litt tørr på hælen. Jeg er manisk, smører føttene hver kveld, og hvis jeg har litt tørr hud på beina (får det mest på hælene), så må jeg file det  med en gang, for jeg haaater når det kjennes ut som sokkene eller sengetøyet henger seg fast i hælene. Huden må være helt glatt, liksom. 

Da tenker jeg jo også, at siden jeg ikke hærer at det er løs hud eller tørt på beina, kanskje jeg blir gal de dagene det flasser?

Har veldig lyst til å prøve, men syns det er dyrt å bruke hvis det kanskje ikke virker noe særlig. 

toneany skrev:
Jeg pleier bare å bli litt tørr på hælen. Jeg er manisk, smører føttene hver kveld, og hvis jeg har litt tørr hud på beina (får det mest på hælene), så må jeg file det  med en gang, for jeg haaater når det kjennes ut som sokkene eller sengetøyet henger seg fast i hælene. Huden må være helt glatt, liksom. 

Da tenker jeg jo også, at siden jeg ikke hærer at det er løs hud eller tørt på beina, kanskje jeg blir gal de dagene det flasser?

Har veldig lyst til å prøve, men syns det er dyrt å bruke hvis det kanskje ikke virker noe særlig. 

Jeg vet ikke om det er noen vits for deg å bruke det eller ikke. Men jeg har veldig tørre føtter med litt for tykk hud her og der, så jeg lurer på om jeg skal ta en dobbel. Altså, når jeg er ferdig med flassingen dersom det er mye igjen, så skal jeg kjøre på med en til for å få tatt resten også.

Ønsker meg myke, gode føtter :)

Beckymams skrev:

toneany skrev:

Jeg vet ikke om det er noen vits for deg å bruke det eller ikke. Men jeg har veldig tørre føtter med litt for tykk hud her og der, så jeg lurer på om jeg skal ta en dobbel. Altså, når jeg er ferdig med flassingen dersom det er mye igjen, så skal jeg kjøre på med en til for å få tatt resten også.

Åja, det står på ønskelista mi også. 
Kanskje jeg ser det ann, om jeg får en ny periode hvor jeg føler jeg må file et par ganger om dagen. :p

toneany skrev:

Beckymams skrev:

toneany skrev:

Åja, det står på ønskelista mi også. 
Kanskje jeg ser det ann, om jeg får en ny periode hvor jeg føler jeg må file et par ganger om dagen. :p

Jeg hadde fotfil en gang i tiden men aner ikke hvor det er blitt av den. Må nok investere i en ny tenker jeg. :p Så kanskje jeg får opprettholdt fine føtter når flassingen slutter haha!

Jeg hadde nok blitt gal uten fotfil. Jeg har bestandig den med i toalettmappa om jeg drar noen steder, og i veska har jeg neglefil, i tilfelle brudd eller hakk i neglen. Hater generelt sånne ujevne ting på kroppen. :p

Funka ikke på meg heller.
Merka ikke forskjell i det hele tatt...
Kjempeskuffa:P

Tøsa! skrev:
Funka ikke på meg heller.
Merka ikke forskjell i det hele tatt...
Kjempeskuffa:P

Hvor lenge hadde du det på foten da?
Det står vel 2 timer eller noe sånt på pakken, men da vi først begynte å snakke om baby foot her på BV så sov de fleste med det en natt. Så jeg gjør det. Tar de på før jeg legger meg, med et par sokker utenpå, og så tar jeg de av når jeg står opp om morgenen.

Back
Topp