Baby feet og dens virkning

LibeH

Elsker forumet
Ja steike ta, kan trygt si det virker, jeg føler meg som en slange som bytter skinn om dagen [8D]
Store hudflak faler av og jeg må støvsuge om trent 4-5 ganger om dagen, skulle nesten tro jeg hadde
soriasis eller noe slikt [&:]
Så jeg kan med tryghet etter dette anbefale folk å bruke 200 kr på dette, for så å få nye bein [:D]

?? Hæ ??

Fatter ikke hva du snakker om! Et produkt?

ORIGINAL: Tante Catti

?? Hæ ??

Fatter ikke hva du snakker om! Et produkt?

Ja skrøyt veldig om det sist uke da jeg prøvde ut, men nå ei uke etter så ser jeg hvor godt virkelig virker [:)]
Har liksom ikke nubb sjans å ta fotpleie/stel på meg selv lengere, så da er greit en maske/peeling som gjør
jobben for enn [8D]

er det krem for hælene????
For hvis det er det skal jeg garantert prøve det!
Jeg ser ut som sandpapir under beina!!!! [&:]

Heter det babyfeet?? hvor kan man kjøpe det??
Hvis jeg har forstått riktig (som jeg håper jeg har[:)]) skal jeg kjøpe det i morgen!!!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Camomama

er det krem for hælene????
For hvis det er det skal jeg garantert prøve det!
Jeg ser ut som sandpapir under beina!!!! [&:]

Heter det babyfeet?? hvor kan man kjøpe det??
Hvis jeg har forstått riktig (som jeg håper jeg har[:)]) skal jeg kjøpe det i morgen!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Ikke krem, men en peeling "strømpe" du har på føttene i 2 timer, og som i løpet av 5-7 dager gjør at de døde
hudcelle peeles av. Her hjemme har de siste dagene vært litt ekkle, om jeg ikke har på tøfler eller sokker ligger
det igjen døde hudceller og hudflak i hele leiligheten [:'(]
http://www.babyfoot.com.au/
Jeg kjøpte min på Vita for 200 kr, og det har virkelig vært verdt det [:)]

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

her funka det ikke[:)]

Ikke? Og det var på pga tråden din tidligere i år at jeg kjøpte og prøvde det [8D]
Men hadde du egentlig noe som skulle av da? Mine bein så ut som de hadde gått
barfot gjennom et stein landskap, hard og død hud så holdt [&:]

Fungerte ikke på meg heller [:'(]

ORIGINAL: Arielle

Jeg har bestilt meg Luksus Spa Pedikyr på mandag jeg..[:D] Satser på at de ordner opp litt[;)]

Ahh...det hørtes fantastisk ut!! :)

Back
Topp