Baby + dyne = skummelt

Brixxx3

Flørter med forumet
Mini her har funnet ut at han kan rotere seg i senga si på natta . Plutselig ligger hanj vannrett i senga si istede for loddrett..

Dette medfører at han havner under dyna si selv..
Slik som nå inatt, våkner for at han er urolig å finner han under si ega dyne!
Er det farlig????
Blir dritt stressa av at han gjør det her. Har plassert en sammenrulla hånduk oppi senga også for at han liksom ikke skal havne lengre ned i senga men han roterer seg forde....
Hodeenden av madrassen er bygget opp litt fordi han er forkjøla så prøver å hjelpe til med den tette nesa problemet ved å heve hodeenden...

Faktisk mimdre skummelt at han samsover med meg, havner ikke under dyna da!
 
Mini her har funnet ut at han kan rotere seg i senga si på natta . Plutselig ligger hanj vannrett i senga si istede for loddrett..

Dette medfører at han havner under dyna si selv..
Slik som nå inatt, våkner for at han er urolig å finner han under si ega dyne!
Er det farlig????
Blir dritt stressa av at han gjør det her. Har plassert en sammenrulla hånduk oppi senga også for at han liksom ikke skal havne lengre ned i senga men han roterer seg forde....
Hodeenden av madrassen er bygget opp litt fordi han er forkjøla så prøver å hjelpe til med den tette nesa problemet ved å heve hodeenden...

Faktisk mimdre skummelt at han samsover med meg, havner ikke under dyna da!
Skjønner st du syns det! Helt enig med at disse babydynene havner veldig lett over hodet til baby og har samme opplevelse med at samsoving føles mer trygt ut.

Om du syns det er skummelt med dyne så kan jo sovepose være et alternativ? ☺️
 
Mini her har funnet ut at han kan rotere seg i senga si på natta . Plutselig ligger hanj vannrett i senga si istede for loddrett..

Dette medfører at han havner under dyna si selv..
Slik som nå inatt, våkner for at han er urolig å finner han under si ega dyne!
Er det farlig????
Blir dritt stressa av at han gjør det her. Har plassert en sammenrulla hånduk oppi senga også for at han liksom ikke skal havne lengre ned i senga men han roterer seg forde....
Hodeenden av madrassen er bygget opp litt fordi han er forkjøla så prøver å hjelpe til med den tette nesa problemet ved å heve hodeenden...

Faktisk mimdre skummelt at han samsover med meg, havner ikke under dyna da!
Forrige barn i huset her sparket dyna opp over hodet selv. Jeg sov så dårlig og måtte sjekke dyna hele tiden. Vi byttet til sovepose (ergobaby) og så sov alle godt igjen!
 
Jeg legger aldri dynen over hendene, og da heller aldri opplevd at barnet får dynen over ansiktet ☺️ Forøvrig tips er å bruke større dyner og legge enden under madrassen, så sitter den fast og kan ikke dras opp. Har også hørt om noen som bruker voksendyne og henger over kanten på sengen.
 
Har aldri opplevd det heller med noen av mine 4. Men har opplevd at putetrekk/ gulpeklut har komt i ansiktet så det tør jeg ikke la han ligge på om natten.
 
Back
Topp