Baby drømmer eller har mareritt

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere som opplever at barna våkner hylende på natta? Min har gjort det nå i det siste. Hyler hysterisk.

Ellers er det mye klynking når hun sover.
 
Min har gjort det siden han var 3mnd :( syns så synd på han... Det er visst veldig vanlig i den alderen de er nå da..så her er det bare blitt enda værre :(
 
Min har gjort det siden han var 3mnd :( syns så synd på han... Det er visst veldig vanlig i den alderen de er nå da..så her er det bare blitt enda værre :(
Uff :( det er ikke noe gøy nei. Vi har henne i senga vår av og til. Hun vrir seg som en mark :p
 
Uff :( det er ikke noe gøy nei. Vi har henne i senga vår av og til. Hun vrir seg som en mark :p

Ja, er ikke noe gøy å høre på.. Han ligger og klynker og gråter i søvne, og så hender det at han bare skriker til og våkner av det.. Skjer både i senga og i vogna. Tok det opp med HS sist vi var på kontroll, da sa hu bare at det var veldig vanlig i den fasen de er i nå.. Men det forklarer ikke hvorfor han har holdt på så lenge som han har :eek:
Har bare fått beskjed om å ikke vekke han, men stryke på kinn/rygg og snakke rolig bare for å vise at vi er der for han..
Lurer sånn på hva han drømmer om?!? :eek:
 
Han våkner alltid en gang sent på kvelden og hyler hysterisk. Roer seg med en gang vi kommer inn og sovner igjen (om han i det hele tatt er ordentlig våken)! Men når han sovner da så sover han som oftest til morgenflasken. Men det er forferdelig når det står på :(
 
Ja, er ikke noe gøy å høre på.. Han ligger og klynker og gråter i søvne, og så hender det at han bare skriker til og våkner av det.. Skjer både i senga og i vogna. Tok det opp med HS sist vi var på kontroll, da sa hu bare at det var veldig vanlig i den fasen de er i nå.. Men det forklarer ikke hvorfor han har holdt på så lenge som han har :eek:
Har bare fått beskjed om å ikke vekke han, men stryke på kinn/rygg og snakke rolig bare for å vise at vi er der for han..
Lurer sånn på hva han drømmer om?!? :eek:
Jeg lurer sikkelig på hva min drømmer om :p
Jeg pleier å stryke på kinnet å si "sssshh ssshh" det hjelper litt :)
 
ja, her har det skjedd helt siden hun var født, men har blitt mer siste halvåret :/ Hun er helt hysterisk, men våkner ikke, så jeg får helt vondt av henne :( Jeg bysser og trøster til hun våkner litt. med en gang hun gjør det faller hun tilbake i søvn heldigvis..
 
Back
Topp