Baby doppler...

Pønsi

Elsker forumet
Har noen prøvd denne?
http://www.mavi.no/index.php?nr=90&case=4&id=5&idkategori=5

har ikke prøvd den nei,men den såg veldi kjekk ut :)

Jeg har den, å syns den er knall![:D]
Syns det er veldig betryggende og ha en sånn når man kommer litt lenger utti svangerskapet![:)]
Er iallefall glad for at jeg kjøpte min å hører hjerte veldig godt, å har aldrig hatt noe tull med den![:)]

nå har jeg kjøpt den! elsker å høre den lyden, og nå kan jeg høre den hjemme akkurat når jeg vil[:D]
takk for linken[:D]

kjøpte me no-.-- nokken som vet kor lang tid d tar før man får dn?

Hvor tidlig klarer man å høre hjerte med den??? Erfaring?

ååå sånn vil eg å ha...
må være deilig å høre hjertelyden når en  vil..

bestilte meg ein eg[:D]

venter på min:) en uke siden vi bestillte..vel fra hong kong da:P

har den jeg å, å er sånn passe fornøyd. finner jo aldri noe hjertelyd, men hører mye tarm lyder, å min egen hjertelyd[:)]

nå har jeg bestilt en også :D hihi... hvor lang tid ca tar det føre den kommer? noen som vet?

ca 10 uker, da hører man hjertelyden. men er ikke alltid like lett å finne da, kommer ann på hvordan babyen ligger. så ikke fortvil, bare prøv senere[:)] det stod levering rundt 3-4 dager, men vi får se da!

Jeg har den, men har ikke funnet hjertelyden enda. Har bakovervendt livmor så på ultralyden sa de det ville drøye litt før jeg klarte å høre den. Jeg venter i spenning.

har veldig lyst på:) kanskje jeg bestiller meg en når jeg får lønn:)

Låner denne ev en venninde og den er jeg kjempefornøyd med :) Får fin klar lyd i den, pluss at man kan ta opp lyden eller spille den av på anlegget i stua så alle hører [:D]

nå her jeg også bestilt[:D]
jeg var hos legen når jeg var 12+6, men fant ikke hjertelyden da, og det var helt vanlig. tror jeg kjente første bevegelse inni her idag, spesielt[:)]

Er det avhengig om man er tynn/slank for å høre lyden godt? Jeg har en del mage etter førstemann nederst, der babyen er, så ødelegger det for å høre lyden?

Back
Topp