Baby doppler, AngelSounds :)

Hvordan regner dere ut?

Jeg valgte å kjøpe uten display for å unngå bekymring tilfelle den viser for høy eller lav.. Det gjorde jeg nemlig sist og da ringte jeg selvfølgelig føden sent om kvelden og måtte inn til kontroll. Der var alt som det skulle og doppleren min hadde bare vist feil..
Det viktigste nå er å høre at det fortsatt er liv :)

Evt kan du sikkert prøve å telle hvor mange slag du hører på et minutt. Mellom 140-180ish:)

Åh jeg har også innmari lyst å høre hjertelyden til lille bebisn. Har ikke time hos jm før 25 juli.
Hva koster en slik doppler? Kan jeg kanskje ringe jm og høre om d er mulig å komme inn tidligere kun for å høre hjertet slå?:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte min på ebay, tror jeg betalte under 200,-.. Men pass på at den er godkjent, da det fins mange piratkopier!

Åh jeg har også innmari lyst å høre hjertelyden til lille bebisn. Har ikke time hos jm før 25 juli.
Hva koster en slik doppler? Kan jeg kanskje ringe jm og høre om d er mulig å komme inn tidligere kun for å høre hjertet slå?:p

355,- for den jeg har :-) tilbud nå!

Ja du kan ringe jordmor og få høre på hjertet :) Jeg skal til kontroll hos legen 22.juli og det vil si at jeg ikke trenger jordmortime før jeg er i uke 24, men hun sa jeg gjerne kunne komme på en kontroll allikevel for å høre på hjertet og sånt :D

Åh kanskje jeg må ringe jm da:))))

Jeg ringte i dag, og skal ringe tilbake i ettermiddag da jm som er på vakt har det rolig i ettermiddag. Er spent på om hun finner hjertelyden og om jeg får komme inn i dag.
Det er bare 2 uker til jeg skal på svangerskapskontroll, og 3 uker til oul; men er så nysgjerrig på hva/hvem som er inni magen min.
Haha, jeg måtte enda presisere til hun jeg snakket med at jeg har det flott og at dette kun er av nysgjerrighet; hun lo bare og sa at jeg kan selvfølgelig komme :p skulle tro de kanskje er vant til nysgjerrige gravide ;)

Jeg ringte i dag, og skal ringe tilbake i ettermiddag da jm som er på vakt har det rolig i ettermiddag. Er spent på om hun finner hjertelyden og om jeg får komme inn i dag.
Det er bare 2 uker til jeg skal på svangerskapskontroll, og 3 uker til oul; men er så nysgjerrig på hva/hvem som er inni magen min.
Haha, jeg måtte enda presisere til hun jeg snakket med at jeg har det flott og at dette kun er av nysgjerrighet; hun lo bare og sa at jeg kan selvfølgelig komme :p skulle tro de kanskje er vant til nysgjerrige gravide ;)

Hehe, herlig!!:)
Tenker de er ganske vant til det;)
Men så fint at du får komme inn allerede idag! Det er jo så hyggelig å høre, og det er ikke for sent, selvom det ikke er lenge til kontroll og oul. Aldri for sent, viktig å benytte seg av alt man kan :p
Jeg har fortsatt ikke vært hos legen eller tatt blodprøver og søkt om oul, skal om 2 uker. Så spent på når jeg får se bebisen min igjen! Heldigvis kan jeg høre når jeg vil :)
Oppdater meg etter jm idag da! Lykke til!:)

Hehe, herlig!!:)
Tenker de er ganske vant til det;)
Men så fint at du får komme inn allerede idag! Det er jo så hyggelig å høre, og det er ikke for sent, selvom det ikke er lenge til kontroll og oul. Aldri for sent, viktig å benytte seg av alt man kan :p
Jeg har fortsatt ikke vært hos legen eller tatt blodprøver og søkt om oul, skal om 2 uker. Så spent på når jeg får se bebisen min igjen! Heldigvis kan jeg høre når jeg vil :)
Oppdater meg etter jm idag da! Lykke til!:)

Hvor langt er du på vei da? Jeg klarte nesten ikke vente med å bestille legetime engang etter at jeg fant d ut :p

Nå har jeg forresten vært hos jm!!! D var 5 fantastisk minutter, hun måtte lete litt men fant hjertelyden ♡ tenk at det er et lite menneske inni magen min ♡

Er forresten såååå glad for at jeg ringt jm :))

Hvor langt er du på vei da? Jeg klarte nesten ikke vente med å bestille legetime engang etter at jeg fant d ut :p

Nå har jeg forresten vært hos jm!!! D var 5 fantastisk minutter, hun måtte lete litt men fant hjertelyden ♡ tenk at det er et lite menneske inni magen min ♡

Åå så hyggelig å høre!!!:) det skjønner jeg at du ikke angrer på og at du koste deg! Ja, helt utrolig at det ligger noe så fint og levende i magen uten at vi kjenner noe til det!! Synes vi er flinke som har fått til det altså ;)

Jeg er snart 11+6 (onsdag) og endelig 12 på torsdag!!!!
Hvor langt er du?:)

De etterlengtede 12 ukene!
Jeg er 13+2 i dag. Gleder meg til svangerskapskontroll i slutten av juli. Da får samboeren min også høre hjertelyden :)

Det er virkelig verdt det. Så gøy å høre hjertet, men der høres så utrolig rart ut hvis man hører på hjertet gjennom navlestrengen. Men da er den lille like i nærheten:)

Hvor ofte bruker dere doppleren egentlig? I den tykke graviditetsboka mi står det at det apparatet som brukes til å lytte på babyens hjerte, er ufarlig. At det ikke sender noen skadelige "bølger". Det liker jeg:)

Hvor ofte bruker dere doppleren egentlig? I den tykke graviditetsboka mi står det at det apparatet som brukes til å lytte på babyens hjerte, er ufarlig. At det ikke sender noen skadelige "bølger". Det liker jeg:)

Prøver å ikke bli helt avhengig, men jeg vil nok høre igjen idag ;) går vel sånn 3 dager mellom.. Tror ikke det sender ut skadelige bølger nei:) er ikke lenge man trenger å høre heller, trenger bare en liten bekreftelse på at det fine hjerte slår <3

Da har jeg også bestilt :-)

15 uker i dag og fant det lille nurket :) det lille hjertet må ha verdens nydeligste lyd <3

Back
Topp