Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
morro ;Dvevina skrev:
gleder meg til å prøve ut min å, men siden det er hemmelig en stund til så kan jeg ikke be om å få den tilbake helt enda:P
lady-T skrev:
morro ;Dvevina skrev:
gleder meg til å prøve ut min å, men siden det er hemmelig en stund til så kan jeg ikke be om å få den tilbake helt enda:P
Samme her! Min er også på utlån nemlig - føler vi røper oss ved å spørre om å få den tilbake nå :p
Jeg mente ikke være frekk om du oppfattet meg sånn? Ble bare skuffet jeg, for jeg håpte å finne den selv :-)Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Sjokolademonster skrev:
lady-T skrev:
morro ;Dvevina skrev:
Samme her! Min er også på utlån nemlig - føler vi røper oss ved å spørre om å få den tilbake nå :p
Veldig morro :D
Så kjedelig at de er på utlån.. Kanskje dere kan si at det er ei annen venninne som vil låne den nå??? haha
Ikke alle som kan finne den så tidlig nei, vart overrasket selv. Men jeg er veldig tynn og kommer lett ned til der babyen ligger..Sjokolademonster skrev:
Sitter ikke å lyver til dere, hadde jeg kunne tatt det opp skulle jeg ha gjort det og vist dere, siden det er så mange negative her!!
Jeg var til legevakt når jeg var 8+4, en barnelege som hadde vakt, og hun fant hjertelyden til spiren min uten problem... så at de ikke vil prøve før uke 12-13 er bare tull!Lollitupp skrev:
Hun sa derimot at jeg ikke måtte bli mer bekymret om hun ikke fant noe (skulle uansett videre til UL pga blødning), ettersom det var såpass tidlig at det kom an på hvordan spiren evnt lå akkurat nå, om hun klarte å finne hjertelyd eller ikke. Så om hun ikke fant noe, var det ikke ensbetydende med at jeg hadde hatt en SA
Så at det er mulig, ja absolutt