Baby-diaré

AnnMari

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg fullammer. Og har fått beskjed om at all konsistens er normal konsistens grunnet morsmelk. Men her er diaréen såpass at det er bare gulbrunt vann. Er gjennomsiktig vann som spruter langt hvis han er på stellebordet. Hver gang han spiser spruter det i andre enden. Er nesten en bæsjebleie i timen. Hvertfall annenhver time. Flere som sliter?

Tør nesten ikke skifte bleia for det spruter kanskje rett etter. Det er jo bare skifting, skifting...

Hmm. Er ikke såå gale her, men det er veldig rennende ja. Og det tyter ofte ut av bleien selv om det kanskje ikke er så mye. Tenkte å spør om det på helsestasjonen når jeg skal på 6 ukers kontrollen neste uke.
Helsesøster syntes det var vel rennende da hun fikk se ene gangen jeg var der, men sa ikke noe mer...

Hyppigheten kommer nok av at jeg har begynt å spise melkeprodukter igjen. Men konsistensen har vært den samme hele veien.. Og alltid minst 3 ganger daglig. All konsistens er normal konsistens ved morsmelk... Det sa de på min helsestasjon. Litt kjedelig. Slitsomt.

Sniker i fra september ;)
Veslejenta mi på 6 uker sliter med samme problem.
Litt usikker på om hun reagerer på noe eller om hun rett og slett er for grådig...
Veldig glad i puppen. Vil ha ofte mat ;)
Har begynt å drikke mindre melk og syns det hjalp litt. Og prøver å unngå løk og brus. Så har ikke vært fullt då ofte og mye bæsj nå.

Er det samme her! Har blitt bæsja ned noen ganger til nå :p men det virker ikke som om lille har noe ubehag, men et litt slitende å skifte bleier så ofte :p

Kan være at babyen får i seg for mye formelk. Har det samme problemet her :/ Da jeg hadde økedøgn tømte hun brystet helt, noe hun aldri gjør ellers... Da ble bæsjen kjempefin..om man kan kalle bæsj det :p sånn salveaktig og gul. Nå er det tilbake til gulgrønn tyntflytende :( prøver å få henne til å tømme brystet helt, men trot ikke hun gidder å jobbe for det :p Når det begynner å komme lite så vil hun bare ha det andre brystet! Men du kan jo prøve å få baby til å ligge lengre på det ene brystet og se om det hjelper :)

Gir fra ett bryst pr måltid. Men hvis han ligger veldig lenge og aldri blir ferdig går jeg ut fra at det er tomt og gir andre brystet. Færre bleier nå enn før.

Back
Topp