• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Baby call

Chrini08

Blir kjent med forumet
Hei igjen alle sammen, håper formen er grei [emoji4]

Vi tenker å kjøpe babycall, for å ha ute i vognen. Tenker i hovedsak på en med både tenperatursensor og kamera, dog vet ikke hvor nødvendig kameraet er dersom der er temperaturmåler. Som dere skjønner, litt i tvil i denne jungelen av produkter som lover både det ene og andre. Har prøvd å Google litt og lest div tester.

Hva tenker dere?
Skal dere ha babycall?
Og hvilken type tenker dere eventuelt?

Tips og erfaring motas med takk [emoji1360]

Vi har en av de fra neonate som har både temperatur og snakk tilbake funksjon..
Kamera er noe vi ikke har hatt behov for eller ønske om [emoji4]. Den har rekkevidde 800-meter i prima omgivelser, og har vell aldri opplevd at det faktisk har funket [emoji28].
Men vi er veldig fornøyd med dem [emoji4]

Vi har også kjøpt neonate sin som har temperatur og talk back funksjon. Valgte å kjøpe uten kamera da flere venner har sagt at det ikke er behov for det. [emoji4]

Samme her. De jeg vet om som har neonate er veldig fornøyde. Derfor kjøpte vi også det. Uten kamera. Den som var best i test.

Har hatt Philips Avent sin med temperaturmåler og snakk tilbake funksjon. Har vært veldig fornøyd med den, og kommer nok til å kjøpe den igjen.

Har også neonate sin etter førstemann, veldig fornøyd med den :) Har også talkback funksjon, men har aldri klart å roe ned guttungen med den :wacky:

Da ser det jo ut som om neonate er en vinner. Det er denne vi har holdt en knapp på, så det var jo bra [emoji4] [emoji1360]

Neonate uten kamera! Superfornøyd med den [emoji4] Har aldri hatt behov for kamera selv, så vi kikket ikke på sånne alternativ da vi kjøpte forrige gang.

Har hatt mange ulike typer, både billige og dyre, men har blitt tull med dei uansett. Så veit ikkje heilt kva eg skal satse på denne gangen. Ikkje tenkt å ha kamera iallefall, det har eg aldri hatt behov for.

Vi kjøpte neonate, med tempratur og talkback funksjon. Men vi kjøpte denne mest fordi vi kan koble opp flere babyenheter mot en foreldreenhet. Vi viste at vi ville ha to "tett" (ca. 2 år) og da er det fort en periode hvor vi trenger to separate caller

VI har kjøpt neonat med kamera :) vet ikke om det er temperatur måler da. Men neonate virket bra

Back
Topp