Baby call

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Hvor stor forskjell er det på kvaliteten her? Må man ha en til 1500-2000 kroner eller holder det med en billigvariant? Jeg tenker i utganfspunktet at vi ikke trenger med videofunksjon.

Man har vel ikke egentlig behov for babycall før barnet sover på eget rom? Jeg har kjøpt en allerede. Med video. Men det var bare fordi den var på super-salg. Finnes vel tester det går an å sjekke på nett :)

Man har vel ikke egentlig behov for babycall før barnet sover på eget rom? Jeg har kjøpt en allerede. Med video. Men det var bare fordi den var på super-salg. Finnes vel tester det går an å sjekke på nett :)

Det spørs jo hvor babyen skal sove på dagtid og hvor stort hus man har, for eksempel. Vi trengte ikke babycall med første i det hele tatt fordi vi bodde i en leilighet i byen, så hun sov aldri ute alene, og soverommet var vegg i vegg med stua. Da vi flyttet var huset veldig lydt, så vi hørte henne godt ned i første. Men med neste blir det enten vogn ute eller soverom som er langt unna og ikke lydt, så da må vi ha babycall :) har ikke erfaring med kvalitet/pris da, du får prøve å google tester? De med kamera er vel store og kan ikke brukes i vogn? Vi skal antakeligvis arve en :)

Jeg har vært helt avhengig av babycall (er det fortsatt to år senere), og stort sett alle jeg kjenner som har barn har brukt det mye. Felles for alle er at de anbefaler Neonate, den er liten og praktisk, har god batterikapasitet, god rekkevidde og viser temperatur der barnet ligger. Den koster litt, men for oss har den vært verdt det. Nå har min sovet mye i vogn ute og soverommet er i en annen etasje enn stua:)

Har en fra ikea, den kan stilles inn og bli skikkelig sensitiv. Er veldig fornøyd med den, til helt vanlig bruk. Funker godt med baby i 2 etasje her:)

Back
Topp