Noen som har en å anbefale
?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, den så kjekk ut! Hadde egentlig sett meg ut Neonate BC6500D, siden jeg har veldig god erfaring med Neonate fra da jeg jobbet i barnebutikk, og vil ha muligheten til å ha to babyenheter siden vi skal ha tvillinger. Begynner å lure på om vi kanskje skulle hatt med video siden de (mest sannsynlig) blir premature, men jeg er ikke helt sikker.. Litt redd jeg bare kommer til å sitte å stirre på babycallen hele tiden hvis vi har videoJeg har kjøpt denne: http://www.jollyroom.no/babyutstyr/barnesikring/babycalls/neonate-babycall-bc-8000dv
En ny type fra neonate med kamera, men som også kan henges opp i vogna. Kan velge om man vil bruke kamera eller bare lyd også. Har ingen erfaringer med den, men syns den så bra ut![]()
Ser egentlig for meg å bruke mest lyd, også stiller man over på video hvis man hører noe og vil sjekke uten nødvendigvis å gå inn i rommetOi, den så kjekk ut! Hadde egentlig sett meg ut Neonate BC6500D, siden jeg har veldig god erfaring med Neonate fra da jeg jobbet i barnebutikk, og vil ha muligheten til å ha to babyenheter siden vi skal ha tvillinger. Begynner å lure på om vi kanskje skulle hatt med video siden de (mest sannsynlig) blir premature, men jeg er ikke helt sikker.. Litt redd jeg bare kommer til å sitte å stirre på babycallen hele tiden hvis vi har video![]()
Ja, vi har bestemt oss for denne nå, takket være degSer egentlig for meg å bruke mest lyd, også stiller man over på video hvis man hører noe og vil sjekke uten nødvendigvis å gå inn i rommetGreit når man ikke trenger å ha videoen på hele tiden. Hadde egentlig tenkt å kjøpe med kun lyd siden den også skal brukes i vogn, de med video må gjerne fastmonteres. men denne var jo så genial at den kan henge i vogna også
Typisk meg å da kjøpe to stk etterhvert, så tenkte at da investerer jeg like gjerne i denne
![]()
Babybanden har den på lager til 2499 nå, jeg brukte en rabattkode og fikk den til 2250 eller noe...Ja, vi har bestemt oss for denne nå, takket være degVenninna mi som jobber i barnebutikk hadde ikke hørt om den, men jammen hadde de den ikke i sortimentet! Håper bare de får den inn til vi trenger
Så at fester fulgte med denne, så man sparer noen hundrelapper på å slippe å kjøpe inn det i tillegg, slik man må med de andre modellene til Neonate. Helt supert at man kan koble på flere kameraer også!
![]()
Lurer på å kjøpe den samme. Har du fått dannet deg noen erfaringer fra den?Jeg har kjøpt denne: http://www.jollyroom.no/babyutstyr/barnesikring/babycalls/neonate-babycall-bc-8000dv
En ny type fra neonate med kamera, men som også kan henges opp i vogna. Kan velge om man vil bruke kamera eller bare lyd også. Har ingen erfaringer med den, men syns den så bra ut![]()
Lurer på å kjøpe den samme. Har du fått dannet deg noen erfaringer fra den?![]()
Har kun testet den på hunden foreløbig siden babyen nekter å sove aleneLurer på å kjøpe den samme. Har du fått dannet deg noen erfaringer fra den?![]()
Veldig fornøyd med neonate