baby-call

tretroll

Forumet er livet
VIP
en liten brukerundersøkelse:

hvilken baby-call bruker du og er du fornøyd? Ca prisklasse (viss du vet)?

Jeg har Doro, vet ikke pris, var en gave....er  sånn medium fornøyd. Helt ok, men er ikke frelst liksom. Men ikke ille heller så har ikke planer om å bytte den ut før neste bebis i alle fall....[;)]

Jeg bruker TOPCOM sin BabyTalker1010. Er veldig fornøyd med den. Vet ikke prisen på den da jeg har fått den i gave!!!

Vi har super nova,kjøpte den på tilbud til 999,-(tror den koster ca. 1299,-eller noe).
Vi er veldig fornøyd,slår av og til inn på litt "bakgrunnsstøy",ellers bare positivt.
En stor fordel at begge enhetene går på batteri,da vi har ida sovende ute på dagtid.

Har en Philips(husker ikke nr. på den...[:)]) som vi kjøpte til Celine. Den er vi kjempefornøyd med! [;)] (Bruker den kun når vi er hos mamma og pappa...)

ORIGINAL: bondekone

Har phillips er ike sikker på hva mer den hetter kostet da vi kjøpte 250 på tilbud men vet de ligger på rundt 550kr Kjempe fornøyd

Så har vi en som hetter baby talker 500(er topcom ut fra det som står ibrukerhåndboka) den ga jeg 200 for på lidel.  Sån passe[:)]

ikke så veldig fornøyd!men bruker det veldig sjeldent da..hører han med engang han lager et pip!!!ja..god hørsel når det gjelder han[8D]

Philips, 550 kr. Knallfornøyd! Men den er litt stor så er litt kronglete å ta med seg. 

VI HAR PHILLIPS SCD361 - ER KJEMPE FORNØYD[:)]
BRUKER DEN HVERDAG, SIDEN HAN SOVER UTE....
HUSKER IKKE PRIS - TROR DET VAR MELLOM 400-500 KR.

ORIGINAL: scorpio

Vi har super nova,kjøpte den på tilbud til 999,-(tror den koster ca. 1299,-eller noe).
Vi er veldig fornøyd,slår av og til inn på litt "bakgrunnsstøy",ellers bare positivt.
En stor fordel at begge enhetene går på batteri,da vi har ida sovende ute på dagtid.

signerer

ORIGINAL: KaKe

Jeg bruker TOPCOM sin BabyTalker1010. Er veldig fornøyd med den. Vet ikke prisen på den da jeg har fått den i gave!!!

Jeg bruker også denne, er kjempe MISfornøyd!. KOster 399,-. Den tar inn alt fra lastebilsjåfører til praten i nabohuset[:'(] Står og durer hele tiden.

den

sign

så supernova er liksom vinneren, eller??? Noen flere?

Veit at super nova har kommet med en nyere type enn den vi har...Er ikke helt sikker på forskjellen på de to,men det er iallefall litt annen design og den viser i tillegg hvor mange grader det er der babyen ligger! Sikkert mye annet fancy på den også.

Vi har bosieboos babycall med kamera! Är väldigt väldigt nöjd med den!!

Pris: ca 1500 SEK.

[link=http://www.bosieboo.se]http://www.bosieboo.se[/link]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Signerer å bytter ut Ida med Elias[:D] ga 1299,- for den da[8|][;)]

bytte ut elias med mathias, var en gave fra faster maiken[;)][;)](faster=mathias sin pappas søster-dansk) 

Har en trådløs babymonitor som det faktisk ikke står navn på, hverken på eska eller på selve baby-callen.. Er foreløpig fornøyd med den. Vet ikke pris for fikk den i gave av svigerforeldrene mine.

Back
Topp