Baby call med video

Skinnylatte

Betatt av forumet
Hei!
Mini er relativt urolig i senga til tider. Setter seg fast i sprinkler, snur seg på magen og ligger sjokkert og hyler eller sparker av seg dyna. Er passe lei av å løpe fra stua og inn på rommet konstant, og ønsker derfor å kjøpe baby call med video funksjon. Pr.nå har vi en «vanlig» en fra Neonate. Har imidlertid hørt at deres video versjon har lett for å henge seg opp, og det kom meg for øre at Motorola visstnok skal være ok. Noen erfaringer eller anbefalinger? Hadde vært fint med noe som ikke må ligge konstant på lading heller.
 
Har neonate med video. Er veldig fornøyd. Ikke opplevd at den har hengt seg opp. God lyd og bilde. Veldig god rekkevidde. Slå ikke inn på andre ting (hadde avent tidligere og da kunne jeg ikke bruke pc eller iPad i nærheten). Batteriet klarer en hel natt + dagsoving før den må lades.
 
Om du ikke har behov for å ta med deg video på reise ofte, så vil jeg heller kjøpe overvåkningskamera.
Vi har kjøpt det, og det har mye bedre bildekvalitet. Vi kan også begge se barna på app på mobilen og den gir varsel der ved bevegelse.
(Vi har også prøvd babycall med video)
 
Om du ikke har behov for å ta med deg video på reise ofte, så vil jeg heller kjøpe overvåkningskamera.
Vi har kjøpt det, og det har mye bedre bildekvalitet. Vi kan også begge se barna på app på mobilen og den gir varsel der ved bevegelse.
(Vi har også prøvd babycall med video)

jøss….! Godt tips!
 
Det er jo IKKE det du spør etter da, men jeg anbefaler Easygrow nattpose for å eliminere noen av utfordringene :hilarious:
Eneste jeg ville dobbeltsjekka med babycall er at den ikke kobles via wifi, så ingen kan hacke seg inn på den :)
 
Det er jo IKKE det du spør etter da, men jeg anbefaler Easygrow nattpose for å eliminere noen av utfordringene :hilarious:
Eneste jeg ville dobbeltsjekka med babycall er at den ikke kobles via wifi, så ingen kan hacke seg inn på den :)
Ooh, ja kanskje det er veien å gå…. Ikke dumt! :)
 
Om du ikke har behov for å ta med deg video på reise ofte, så vil jeg heller kjøpe overvåkningskamera.
Vi har kjøpt det, og det har mye bedre bildekvalitet. Vi kan også begge se barna på app på mobilen og den gir varsel der ved bevegelse.
(Vi har også prøvd babycall med video)

vil ikke anbefale app på mobilen for den er veldig lett å hacke seg inn på. Vært flere uheldige episoder dessverre.
 
Om du ikke har behov for å ta med deg video på reise ofte, så vil jeg heller kjøpe overvåkningskamera.
Vi har kjøpt det, og det har mye bedre bildekvalitet. Vi kan også begge se barna på app på mobilen og den gir varsel der ved bevegelse.
(Vi har også prøvd babycall med video)
Har du tips til hvilket og hvor man får kjøpt det?
 
Vi bor midt i et villa strøk, så kan ikke helt se for meg at det kommer til å skje her.
Men hva skjer om noen hacker den? De kan se ungene mine sove?
Er vel ikke akkurat spennende.. :wacky:

de kan legge ut videoen åpent på nettet. Det er dessverre noen som synes det er i overkant spennende å se på små barn. Hvis dere ønsker app så er det ingen ting i veien for det ville bare nevne det, ser jeg ikke er den eneste i tråden som har tatt opp denne problemstillingen.
 
Vi bor midt i et villa strøk, så kan ikke helt se for meg at det kommer til å skje her.
Men hva skjer om noen hacker den? De kan se ungene mine sove?
Er vel ikke akkurat spennende.. :wacky:

Det er nettopp det at noen synes det er spennende å se på, som jeg synes er innmari creepy :bored: men man kansikkert sikre seg mot hacking, uten at jeg veit hvordan da:joyful:
 
Det er nettopp det at noen synes det er spennende å se på, som jeg synes er innmari creepy :bored: men man kansikkert sikre seg mot hacking, uten at jeg veit hvordan da:joyful:

Er det virkelig det? Å se på et barn sove? Med pysj og dyne på. For noen rare folk.
 
Er det virkelig det? Å se på et barn sove? Med pysj og dyne på. For noen rare folk.

Altså, det det finnes pedofili og folk med sånne ekstremt spesielle seksuelle preferanser er veldig ubehgaelig å tenke på synes jeg, men dessverre finnes det. Var en del i media om at babycaller ble misbrukt og overvåket av folk, men det er noen år siden. Nå aner jeg ikke noe om hvor lett det er å hacke en babycall som er koblet opp via wifi da, kanskje noen datasakkyndige her har mer kunnskap en meg der? Her er et par saker som kom opp når jeg søkte opp i google.
https://www.tv2.no/a/5545599/
https://www.smud.no/mennesker/moren...rom-sa-oppdager-hun-den-skremmende-sannheten/
 
Back
Topp