Baby brezza

BabyiOktober

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Nå har vi skaffet oss Baby brezza! Skrur dere av maskina eller skal den stå på hele tiden?

Nå har vi skaffet oss Baby brezza! Skrur dere av maskina eller skal den stå på hele tiden?

Jeg har ikke behov for selv, men lest flere tråder her inne om det og det alle sier der er at den skal stå på hele tiden for at tempen i vannet skal holde riktig temp:-)

Ellers har jeg lest tar det lang tid for den å varme opp vannet igjen etc om den skrus av og på.

Jeg har ikke behov for selv, men lest flere tråder her inne om det og det alle sier der er at den skal stå på hele tiden for at tempen i vannet skal holde riktig temp:)

Ellers har jeg lest tar det lang tid for den å varme opp vannet igjen etc om den skrus av og på.
Ja, det var det jeg trodde. Vi prøvde første flaske nå og det var ingen suksess!! Hun bare spyttet det ut igjen og ble misfornøyd! Så får håpe det bedrer seg!

Vi skrudde den av i starten, men da tar det typ 15 min før den kan brukes og da er mye av poenget borte. Så vi har den på hele tiden nå :-)

Ja, det var det jeg trodde. Vi prøvde første flaske nå og det var ingen suksess!! Hun bare spyttet det ut igjen og ble misfornøyd! Så får håpe det bedrer seg!

Huffda, krysser fingrene for at frøkna venner seg til det:-)

Står på her hele tiden :)

Vår står på hele tiden :)

Back
Topp