Baby brekker seg ved måltid

T

Trådstarter

Guest
Hei dere.

Vi har ei lita tulle på snart ni måneder, de siste dagene nå har hun brekt seg ved alle måltidene med fast føde. Noen som vet hvorfor det skjer? Om det er noe vi kan gjøre for å gjøre det enklere?
- har aldri vært et problem før, da hun ble introdusert til grøt ved fire måneder. Og slik som idag, var grøten som suppe, men fortsatt ble det slikt.

Takk for svar, mvh førstegangsmor
 
Hei!

Så kjedelig, da! Ikke noe særlig å holde på slik, verken for stor eller liten :( Jeg har dessverre ingen tips, men håper noen andre her på forumet har det? Kanskje du kan ringe helsesøster og spørre?
 
Kanskje det er grøten? Ingen av mine ville ha grøt etter 6 mmd. De har spist brødskiver siden det. Men de har brekt seg innimellom fordi de svelger for fort. Min sønn er for rask og her en dag så putta han en hel pølse i biter i munnen og satte fast den ene biten i halsen. Hørte det på lyden av gråtingen hans at noe satt fast. De har brekningsrefkeksen ganske langt frem og reagerer mye fortere enn oss. Kanskje flytende gjør det verre? Men er utrolig mye det kan være utenom som kan gi brekninger ved mat.
 
Back
Topp