Baby born full av vann

Jaja

Gift med forumet
Jenta mi hadde med baby born i badekaret i går og nå er den så full av vann og jeg får ikke tømt den. Noen gode råd? Prøvde å åpne ventilen på ryggen men det hjalp ikke. Kjennes ut som vannet er i beina på dukken. Er en gammel modell, så klarte ikke finne bruksanvisningen til den på nett.

Prøv å sett dukka i sittende stilling med beina høyt opp det neste døgnet. Sånn gjorde vi det hver gang dukkene bada.

Jenta mi hadde med baby born i badekaret i går og nå er den så full av vann og jeg får ikke tømt den. Noen gode råd? Prøvde å åpne ventilen på ryggen men det hjalp ikke. Kjennes ut som vannet er i beina på dukken. Er en gammel modell, så klarte ikke finne bruksanvisningen til den på nett.

vet det er litt sent nå, men det frarådes å bade med den nettopp fordi du ikke får ut alt vannet og det kan utvikle seg til muggsopp inni dukken. Det frarådes også å gi den mat. Når det er sagt ville jeg prøvd teknikken til pilotfrue og lagt den ut i sola

Jenta vår har brukt den i badekar noen ganger og da har jeg satt den i sittandes stilling og ut i sola ja. Men det var en gang vi glømt det ut og jammen de kunne se i at ting hadde samlet seg in i der ja.

Prøvde en gang til å åpne ventilen og tømme den og da fikk jeg ut en del av vannet. Men måtte riste den lenge la den til tørk i sola òg men er fortsatt litt vann inni. Får prøve å legge den ut igjen i morgen.

Back
Topp