Baby-bok?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Noen som vet om noen fine, søte babybøker?

Altså der man fyller inn litt om graviditeten, navnetanker, når man kjenner liv, når barnet/barna blir født osv...?

Finner en del på nett, men får jo bare se forsidene [emoji12]

Syns denne for eksempel ser fin ut:

0de8dce5ef728747228fedba311d23b0.png

Eller denne:

28f0ec6e923a87c2b2dd8bad9ac57d35.png

Gravidjorunalen,babyjournalen, mine første år (kjøpes på minikids.no) eller adlibiris. Knallkjekk bok, jeg elsker de.. feks spørsmål du skal spørre barnet på barnets bursdag,mange gullkorn og ikke for kleint liksom. Gravidjorunalen er mitt kjæreste prosjekt for tiden. Mange tanker og bilder får jeg ned der :):Heartblue

Jaa! Denne her! Synes den er superfin! :) Kjøpte den og er tatt i bruk :)IMG_20170706_221044.jpg

Takk for tips! Skal sjekke de ut.
Har også bestilt Elsa Beskow boka til bokhandleren så jeg kunne få bla i den uten kjøpepress sa butikkdama [emoji847]

Jeg har denne: https://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=153599

Veldig ok, selv om jeg har endret på noen av overskriftene på sidene for å skrive om det jeg synes er mer viktig.

Ellers kommer jeg til å ha en annen bok for barnets første leveår, og kanskje en for å notere morsomme ting som hen sier eller gjør.
Denne frister.
Funker denne for tvillinger tror du? Jeg må også ha egne bøker for hver av dem når de er født, så trenger en egen for svangerskapet (som det virker som denne er :) )

Denne frister.
Funker denne for tvillinger tror du? Jeg må også ha egne bøker for hver av dem når de er født, så trenger en egen for svangerskapet (som det virker som denne er :) )

Ja, det vil jeg tro. Dette går på ditt svangerskap, som du sier, og navneforslag-lister og utstyrslister kan du nok bruke selv om det blir to.

Back
Topp