Baby bjørn

Kiwi78

Elsker forumet
Flere som har den og har prøvd den på babyen? Har prøvd med Viktor et par ganger, men han gråter jo bare når han kommer oppi den, selv om han er fornøyd FØR han kommer oppi den. Noe jeg gjør feil??? Vurdere å bytte den ut med slynge istedet. Må få til en løsning snart, for vi skal reiser mange ganger med fly i løpet av de kommmende to mnd, og jeg må også reise alene med han et par ganger. 

Har brukt min mye tidligere hvilken vei hadde du Viktor?? Mener jeg startet å bruke den da Markus var sterk nok til å sitte med ryggen mot min mage. Derfor har jeg ikke brukt den på Marie enda

Jeg prøvde den med kroppen hans mot meg, altså slik at han ligger med kinnet/ ansiktet mot meg. Mener det er kun den veien den kan brukes når han er såpass liten enda (veier vel ca 5 kg, så han skal slik sett være stor nok).

Markus ville ikke være den veien heller så bæreselen ble tatt i bruk da vi kunne ha han andre veien. Var klar for å se verden ikke bare mammaen sin

Hei,

Haavard gråt også når han kom oppi den. Dette var før han kunne holde hodet, og han måtte sitte med ansiktet mot meg. La den bort noen uker, og prøvde den når han var sterk nok til å holde hodet. Nå elsker han å sitte i den:)
Lykke til ;)
*Minimaja*

har lyst til å begynne å bruke den selv...men er litt skeptisk på om det er for tidlig...men håper han vil være i den for det er ikke alltid han liker å ligge i vogna når vi er på storsenteret å handler....når brukte dere den for første gang?

Back
Topp