Baby Bjørn vippestol?

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har erfaring med denne stolen fra tidligere?
Fornøyd eller ikke ? :)

Vi hadde den til nr 1 og var kjempefornøyd:) Har den på loftet og vil definitivt ta den fram igjen til knøttet i magen når den tiden kommer:)

ja hadde den til gutten og den står bare og venter på nestemann, den var helt super:-) vi kjøpte den bare litt sent, hadde en annen type før sånn med vibrering, lyder og masse fancy greier, men syntes den til babybjørn var mye bedre egentlig, kunne også brukes lengre enn den andre.

Super fornøyd med den og lille i magen skal definitivt få bruke den også :)

Nå er det jo mange forksjellige, men vi hadde en baby bjørn vippestol, og den skal jeg love deg kommer frem igjen :)

Jeg hadde den til begge mine, og den er et absolutt must mener nå jeg!
Jeg har dessverre gitt bort den jeg hadde, så må kjøpe ny :P

Vi var veldig fornøyd, har solgt den etter 1 mann, så må kjøpe ny :P

Vi er kjempefornøyd med den! Skal definitivt brukes til nestemann også!! :)

Meget meget fornøyd med den!! :) Snuppa var totalt avhengig av den.. vi måtte dra den med oss hvor en vi skulle, om vi skulle på besøk osv.. :)

Det ble en helt ny hverdag da vi kjøpte den da snuppa var ca 5 mnd! :) hun elsker å sitte i den og lage fart selv. Super å bruke til mating før de kan sitte i tripp trapp stol :)

Hadde ikke denne, men vurderer den nå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi hadde den og var veldig fornøyde :) Jenta vår likte å sitte i den, og da jeg kunne gjøre litt husarbeid, lage middag og sånt, mens hun nysgjerrig fulgte med :) Vi har fått vippestolen brukt hos søstra mi, som nå er hos broren min, så regner med vi får den tilbake nå når de får vite om graviditeten :)

Hadde ikke den, men en billig og helt grei selv, men flere venner/søsken har hatt denne og det skal jeg også denne gangen, den er jo GENIAL!! :)

Skal kjøpe den denne gangen ser jeg :-)

Hadde ikke den, men mulig det blir det denne gangen ;) Solgte den vi hadde så må uansett ha en ny..

Vi hadde ikke akkurat den, men et annet merke med mulighet for vibrering.
Utrolig deilig å få frie hender, om enn bare for et kvarter. Helt super når du skal ta en rask dusj f.eks.
Og veldig greit når man som smått begynner med grøt før babyen kan sitte selv. Vårt beste kjøp når snuppa var liten!
Håper neste vil like det like godt :)

Den er helt super :D Vi bruker den fortsatt på jenta vår på snart 9mnd selv om hun også sitter i tripp-trapp-stol :)

Back
Topp