Baby bevegelser i magen.

enoT

Betatt av forumet
Er det noen som har kjent babyen i magen allerede? Jeg er 15+4 i dag (2.gangs) og har begynt sånn smått å kjenne små bobler i magen av og til..Gleder meg til man kjenner det litt kraftigere og oftere.
 
Er det noen som har kjent babyen i magen allerede? Jeg er 15+4 i dag (2.gangs) og har begynt sånn smått å kjenne små bobler i magen av og til..Gleder meg til man kjenner det litt kraftigere og oftere.

Jeg har begynt å kjenne det. Er andregangs selv, har kanskje kjent litt siden uke 14 - men da veldig svakt. Nå i uke 17 kjenner jeg bevegelser ca annenhver dag.
 
Er førstegsngs å syns jeg har kjent bobler selv rundt uke 14. Vært på tul og jordmor sa da at vi hadde stor sjanse for å kjenne liv lidlig da livmoren ligger slik til. Føles ikke likt som når tarmene jobber eller romling i magen:happy:
 
Trur jeg har kjent litt av og til, men usikker. Er andre gangs så er sikkert det jeg har kjent :angelic:
 
Er også andregangs og ganske sikker på at jeg kjenner liv, har gjort det i en liten uke nå ca, er nå 15+0. Veldig stas å kjenne!
 
Er gravid med tredje barnet og kjente første gang i uke 15. var først litt usikker da jeg ikke har kjent før i uke 20 med søsknene. Er 17 uker nå og kjenner daglig små spark❤️
 
Er andre gangs, og denne gangen har jeg kjent liv fra uke 13. er nå 15+4. i starten var det mest bobler og stryking, mens nå kjenner jeg at det turnes. Kjennes litt som sommerfugler i magen med første hadde jeg morkaken i front, så det gjorde at jeg ikke kjente noe særlig bevegelse før etter uke 20.
 
Jeg er 4:e gangs og i uke 15, føler bevegelse men bare sporadisk.
 
Kjente en velkjent bobling allerede uke 12+5 (3.gangs)
Har ikke kjent så mye siden, men kjenner noe av og til. Nå er jeg 14+1
 
Back
Topp