Baby-/barnestol til kjøkkenøy?

Amaryllis

Elsker forumet
Noen som vet om en god stol som gutten min (1 år) kan sitte i rundt kjøkkenøya vår?
(åltså like høy som kjøkkenbenken)
hadde vært fint om den ikke var så dyr og med mulighet for å ta av bøyle eller lignende sånn at den også kan brukes når han blir større.

noen tips? [:)]

..........................................

det må da finnes noen andre stoler enn denne bloom stolen? noen som vet om noen/har erfaringer med en annen??????

HJELP!!!

lurer jeg også på! [:)]

Bloom loft[:)] Vi har hatt den stolen siden mini var nyfødt og brukt den hele tiden. Den kan brukes både ved vanlig kjøkkenbord og til benkehøyde, det er gasslift på den. Den kan legges i tre posisjoner og brukes fra nyfødt til hvertfall tre år. Hender eldre unger også bruker den her. Vi kjøpte vår på Reflex, kostet vel ca 3-4000, så den er litt dyr. Men genial[:D]

takk for tips[:)] liiiiitt dyr for min lommebok - men kanskje jeg finner en brukt!

noen andre tips?

[:)]

dytt!

Bloom stolen er på tilbud på barnashus til 1900. Og den kommer ofte på finn :)

ORIGINAL: [Malin]

er det bare en type av disse stolene? eller er det en høy og en litt lavere? tenker liksom at "loft" betyr høy stol og det står ikke noe om det på den stolen på tilbud..

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: [Malin]

er det bare en type av disse stolene? eller er det en høy og en litt lavere? tenker liksom at "loft" betyr høy stol og det står ikke noe om det på den stolen på tilbud..

Det er to typer. Den som det ikke står loft på blir ikke høy nok til kjøkkenbenk. Og desverre er det vel den som er på tilbud som regel...

dytter igjen (og takker for tips om det - men trenger snn loft stol da.. og 4000 er myyye penger.. [&:])

finnes det virkelig INGEN andre stoler enn denne bloomen??????

dytt

Vi bruker en "reisestol" til Snuppa vår [:)] En sånn man monterer rett på bordet/kjøkkenøya. Søskenbarnet til Snuppa på 3 år har også brukt den, og hun sitter stødig som bare det [:)] Kjøpt på reflex, kostet 3-400 [:)]

takk for tips [:)] men vi har en sånn en nå.. det er bare det at dte hadde vært mye mer praktisk med en som ikke var i tøy. og så kan han jo ikke sitte i den i det uendelige heller.. [&:]

flere tips?????

og dytter en siste gang... [&:]

Denne kan du stille høyden på:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25980040

(akkurat denne annosen er gått ut da, men det var bare for å vise hva jeg mener..[:)])

Takk for tips!! [:)] den skal jeg forske mer på!!!! [:D]

Back
Topp