Baby/barne vogn for oss som er høye?

Anna77

Betatt av forumet
Noen som har erfaring, å kan tipse om vogner som er gode å trille for far på 198 cm og mor på 184 cm

Er ganske uerfaren på dette området, venter vår første i mars Kjekt om noen vil tipse oss. Stor mulighet for at babyen blir stor, så det må gjerne være plass til den bag-delen Vet at håndtaket kan stilles inn på de fleste vogner... Ellers er jeg som sagt ganske uerfaren.

Vet nesten ikke hvilke barnevogner som fins lengre.... Før var det elendig kvalitet på Emaljunga, Simo og Brio hadde bra vogner og andre merker var nesten ikke eksisterende!

Ser for meg at vognen blir brukt mest til å trille tur med ❤️

Emmaljunga er et veldig bra merke. Passer bra til europeiske barn :) er selv 184 og barnefar 197. Emmaljunga er den typen vi syntes passet best for oss. Finnes jo flere typer selvfølgelig :)Lykke til :)

Jeg er 184, og TFK Joggster III med 16" hjul passer meg veldig bra.
Jeg har ikke prøvd andre vogner, men har aldri hatt problemer med høyden.

Emmaljunga er ikke noe problemer for lange personer og er et veldig bra merke. Men skal du ha en vogn med en stor og lang bag, så er Basson Baby den største.

Emmaljunga er et veldig bra merke. Passer bra til europeiske barn :) er selv 184 og barnefar 197. Emmaljunga er den typen vi syntes passet best for oss. Finnes jo flere typer selvfølgelig :)Lykke til :)
Hvilken type Emmaljunga? Og finnes de overalt på barnevogn butikker?

Er ikke Stokke ganske høy? Den var såpass høy at jeg ikke turte å kjøre den i frykt for å kjøre på alt og alle iallefall..:)

Hvilken type Emmaljunga? Og finnes de overalt på barnevogn butikker?
Emmaljungs selges bare hos utvalgte forhandlere, sjekk på emmaljunga.no.
De kan bare kjøpes i butikk og ikke på nett. Er aldri på salg (unntatt et fåtall av og til), så ikke vist å sjekke priser i ulike butikker.
Det kommer nye modeller i august/september hvert år. De som kommer nå er 2016-kolleksjonen, selv om vi er i 2015.
De selges til lageret er tomt hos Emmaljunga og produseres ikke igjen. Noen farger kan bli fort utsolgt, så ikke vent med å kjøpe når du har funnet ut hva du vil ha.

Edge duo og mondial har store bager. Be gjerne om katalog hos forhandler, da er det lettere å få oversikt.

Ellers er baby jogger city elite høy, stokke trailz og så kommer det en ny spennende vogn fra Britax som heter Britax Go Big. Men den kommer ikke i salg før mars/april 2016.

Mannen min går god for Simo. Han har trillet mye og er 192 høy:) Og bagdelen kan du bruke leeenge:)

Mannen er over 190 og vi har Emmaljunga. Håndtaket justeres opp og ned så passer oss begge veldig bra :)

Mannen er 189 og vi har emmaljunga. Er kjempe fornøyd med den. Den høyeste er ved deluxe understellet med kjempe store hjul. Vi har det.

Mannen min er også lang, og han er fornøyd med Simo. Har regulerbart håndtak som han stiller helt opp.

Emmaljungs selges bare hos utvalgte forhandlere, sjekk på emmaljunga.no.
De kan bare kjøpes i butikk og ikke på nett. Er aldri på salg (unntatt et fåtall av og til), så ikke vist å sjekke priser i ulike butikker.
Det kommer nye modeller i august/september hvert år. De som kommer nå er 2016-kolleksjonen, selv om vi er i 2015.
De selges til lageret er tomt hos Emmaljunga og produseres ikke igjen. Noen farger kan bli fort utsolgt, så ikke vent med å kjøpe når du har funnet ut hva du vil ha.

Edge duo og mondial har store bager. Be gjerne om katalog hos forhandler, da er det lettere å få oversikt.

Ellers er baby jogger city elite høy, stokke trailz og så kommer det en ny spennende vogn fra Britax som heter Britax Go Big. Men den kommer ikke i salg før mars/april 2016.

Tusen takk for godt og informativt svar!! Kjenne at eg e HEILT på gyngande grunn, men vil ikkje springa ut i butikken å sjå på vogner endå, eg holde liksom graviditeten HEMMELIG

Stokke kan jeg trygt anbefale! Knallgod, lekker og høy vogn :-)

TFK er visst super for de som er høye. Og så er bagen blant de lengste på markedet :-)

Jeg er 177 og mannen 192 høy. Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial de lux, den høy og har stor og god bag, så er veldig fornøyde med den :)

Back
Topp