baby-badering

Windy

Forumet er livet
Noen som har det?  Hvor fikk du tak i det? Hva kostet det?

Har butikkene dette nå, på vinteren??

Jeg skal på badeland alene med barna og tenkte å ha minstesnuppa (10 mnd) i en sånn, for å kunne hjelpe storesøster (6 år) også..  OG for å avlaste skuldrene/nakken min som ikke skal løfte så mye nå..

Ja, jeg mener de skal ha det på barnebutikkene. Hadde det allefall på reflex sist jeg var der [:)]

Takk for svar! :)

Veninna mi kjøpte i svømmehallen.. Men har sett det på lekebutikker også.. hehe.. 

Tenkte oss på badeland (nå heter det Superland) på Quality Hotell i Sarpsborg.. bare 5 min unna oss..  he-he..

MEN, det er visst vanskleig å finne sånn abbay-badering. Har lett litt idag og ikke finni..  Hmm.. kanskje ringe butikken på badeland å spørre om de har der!

Her selger instruktøren på babysvømmingen små baderinger, så jeg tenkte å kjøpe der. Pleier jo være sesongvare på nille og sånt, men nå er det vel bare påskepynt der...

Det kan hende de har på badeland, de har mye greier i butikken der.

(Og jeg trodde det stod baby-BARBERING, og lurte på hva i all verden du drev med [8D][:D]haha)

Babyshop har hvis du skal ha sånn man sitter i.. Ikke så dyr heller til å være babyshop..[:D]

ORIGINAL: Windy

Tenkte oss på badeland (nå heter det Superland) på Quality Hotell i Sarpsborg.. bare 5 min unna oss..  he-he..

MEN, det er visst vanskleig å finne sånn abbay-badering. Har lett litt idag og ikke finni..  Hmm.. kanskje ringe butikken på badeland å spørre om de har der!

Det har de der. Jeg kjøpte en gul og en rød der [;)]

apoteket har også sånne baderinger [:)]

Jeg kjøpte en sånn på badeland jeg (på Quality, Sarpsborg)[;)] Men den ble veldig lite brukt bare så det er sagt. Mine har ikke hatt tålmodighet til å sitte oppi sånne. Men verdt et forsøk, selvfølgelig[:)]

De har på blekkspruten også![;)]

ÅÅ, flott!!  Tusen takk for svar dere!!!!

Dere som kjøpte på Superland..husker dere hva de kostet der?

Back
Topp