Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Vet ikke om den finnes til Android men jeg bruker Glow Baby og er fornøyd med den
Betalte du mye for Glow?Glow er fantastisk! Kan dele med mannen så vi begge kan legge inn og følge med på den legger inn amminger, bæsjebleier, tissebleier og vekt lengde osv (får fin graf på det)
Hvor mye betalte du?BabyConnect! Der kan absolutt ALT registreres. Litt overkill, men du kan tilpasse den så den kun viser det du trenger. Jeg registrerer bl.a vekstkurve, legebesøk, milepæler og bilder. Før også amming, mat og bleier. Man kan være flere brukere, så mannen eller barnevakt kan registrere og så oppdateres den fortløpende også i din app. Jeg bruker den fortsatt ivrig til milepæler for 2,5-åringen - gull verdt å se tilbake på. Man tror man skal huske akkurat når de begynte å krabbe, sa det første ordet, spiste fast føde for første gang, men det går fort i glemmeboka.
Nei, 0kr. Bruker bare gratisvariant. Man kan betale for premium også, men alt jeg behøver er gratis. Glow ble trukket fram på Apple sin Keynote og er kåret til den beste appen for foreldre til babyer og det er jeg enig iBetalte du mye for Glow?
Nei, 0kr. Bruker bare gratisvariant. Man kan betale for premium også, men alt jeg behøver er gratis. Glow ble trukket fram på Apple sin Keynote og er kåret til den beste appen for foreldre til babyer og det er jeg enig i
Den har også milepæler osv.
Den er gratis så du kan jo prøve selvHvordan er den Glow eggløsning og fruktbarhet i forhold til FF appen?
Husker ikke, er 2,5 år siden jeg lastet ned nedHvor mye betalte du?
Enig! Sånn er glow-appen også. Hender ofte jeg sjekker i appen for å se hvilken pupp jeg amma på sist. AmmetåkeHusker ikke, er 2,5 år siden jeg lastet ned ned
Søk den opp i Play, så ser du noen screenshots av hvordan den ser ut. Liker godt amme-tellingen som hjelper en holde oversikt over hvilken side du sist ammet på og hvor lenge. For meg som strevde fælt med amming og måtte rapportere alt av detaljer til lege og helsesøster var det gull verdt med alt av detaljer!