Baby app!

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
Er det noen som har pampers hello baby appen? Når det står 6 uker, betyr det 5+1-6, eller er det 6+1-6? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror at hvis det står 6+1, så er du 6 fullgåtte uker, og i din 7 uke:)

Har dere noen andre morsomme gravide apper å anbefale?

Jeg har også lasta ned en engelsk app som heter pregnancy og svangerskaps appen:)

Pampers appen regner uke 6 fra 5+0 til 5+6. Har den selv :p liker også appen 'svangerskaps app', der står det hvor mange prosent du har unnagjort 8)

Så bra!! Da er det blitt en reke å ikke en klomp som jeg trodde ! :)

He he, enig at den klumpen ikke er sååååå søt da:p

Last ned babyverden sin app isteden ;) Bedre info på den syntes jeg..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

På pampers står det at nevralrøret lukkes i uke 6, (5+1-6) men på BV står det at det lukkes 6+1-6..

Jeg har den.. På min står det "du er i uke 5" og i () bak står det (4+3)..

Likte egent ikke pampersappen :P
Så jeg har bv sin og mammanett sin i tillegg :)

Synes den er fin på iPad. Hvis du dobbelt'klikker' på babyen kommer den opp i faktisk størrelse på gitte tidspunkt. Det er litt stas og se hvor stor babymagegullet er:p

Vanskelig dette med uker synes jeg... Har svangerskapsappen og når jeg bestilte legetime oppgav den at jeg var i uke 5, så skreiv det til legen min. Når jeg kom på timen på onsdag trodde han jeg var i åttende uke. Når jeg oppgav dato for første dag i siste mens, sa han jeg var 7 uker. Nå på appen står det svangerskapsuke 8, 7+2. Regner da legen bare ukene som er fullgåtte???

Jeg likte heller egentlig ikke pampers appen så jeg lastet heller ned den fra babyverden. Mye enklere å forstå synes jeg :)

Vanskelig dette med uker synes jeg... Har svangerskapsappen og når jeg bestilte legetime oppgav den at jeg var i uke 5, så skreiv det til legen min. Når jeg kom på timen på onsdag trodde han jeg var i åttende uke. Når jeg oppgav dato for første dag i siste mens, sa han jeg var 7 uker. Nå på appen står det svangerskapsuke 8, 7+2. Regner da legen bare ukene som er fullgåtte???

Når du er 7+2 er du syv uker på vei, og i uke åtte. Litt forvirrende kanskje :p

Når du er 7+2 er du syv uker på vei, og i uke åtte. Litt forvirrende kanskje :p

Sånn jeg har tenkt, men på begynnelsen var jeg nok enda mer forvirret... Så derfor det blei litt feil i forhold til legen, men gikk nå bra likevel :-)

Back
Topp